Pregled bibliografske jedinice broj: 886442
Facebook – nova obrazovna platforma u nastavi povijesti
Facebook – nova obrazovna platforma u nastavi povijesti // Napredak (Zagreb), 156 (2015), 3; 319-340 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 886442 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Facebook – nova obrazovna platforma u nastavi
povijesti
(Facebook - a new educational platform in history
teaching)
Autori
Filipović, Sergej ; Vučetić, Andrea
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 156
(2015), 3;
319-340
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
učenje na daljinu ; Facebook ; individualizirana nastava povijesti ; školski uspjeh
(distance learning ; Facebook ; history class ; school success)
Sažetak
Munjevit i ubrzan razvoj tehnologije te sve veća upotreba računala u nastavi od današnjeg prosvjetnog djelatnika zahtijevaju više nego što je to bilo potrebno u tradicionalnoj nastavi. Osluškujući interese učeničke populacije, postaje evidentna sve veća maloljetnička okupiranost društvenom mrežom Facebook. U radu se nastoji opisati i analizirati istraživanje tog fenomena, provedeno s učenicima triju odjela šestoga razreda. S obzirom da osnovnoškolci svakodnevno provode vrijeme na Facebooku, cilj je rada provjeriti može li se ovisnost o virtualnom svijetu iskoristiti kako bi se poboljšali školski rezultati učenika u nastavi povijesti. S obzirom na rezultate, korištenje „Facebook metode“ pokazalo se korisnim jer su učenici pokazali značajno veći školski uspjeh.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest