Pregled bibliografske jedinice broj: 886183
Unaprjeđenje organizacije rada odjela hrane i pića na primjeru restorana Radisson Blu Resort Split
Unaprjeđenje organizacije rada odjela hrane i pića na primjeru restorana Radisson Blu Resort Split // Oeconomica Jadertina, 6 (2016), 2; 3-21 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 886183 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Unaprjeđenje organizacije rada odjela hrane i pića na primjeru restorana Radisson Blu Resort Split
(The Organizational Improvements of Catering in the Case of the Radisson Blu Resort Restaurant in Split)
Autori
Bogdanović, Mario ; Maračić, Stefanija
Izvornik
Oeconomica Jadertina (1848-4956) 6
(2016), 2;
3-21
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
hotelijerstvo ; odjel hrane i pića ; organizacija rada ; restoraterstvo ; organizacijski konzalting u hotelijerstvu, ugostiteljstvo
(hotel industry ; food and beverage department ; organization of work ; restaurant management ; organizational consulting, catering industry)
Sažetak
Ugostiteljskoj djelatnosti imanentno je pružanje usluga prehrane i pića. Pružanje usluga prehrane i pića u hotelijerstvu kao najistaknutijem pojavnom obliku ugostiteljstva pruža se putem organizacijskog oblika odjela hrane i pića gdje je najvidljiviji dio restoran jer se tu susreće ponuda i potražnja za hranom i pićem. Istraživanja organizacije rada odjela hrane i pića važan su čimbenik spoznaje te unaprjeđenja organizacijske djelotvornosti odjela hrane i pića, ponajprije restorana ugostiteljskih organizacija. Svrha ovoga rada bila je istražiti organizaciju rada u odjelu hrane i pića restorana na primjeru hotela Radisson Blu Resort Split. Ciljevi istraživanja definirani su kao problemi organizacije rada konkretnog restorana Fig&Leaf hotela Radisson Blu Resort Split. Istraživanje je provedeno metodom anketnog upitnika kojim su bili isptani svi djelatnici restorana (N=20). Uočena su neka problematična područja u organizaciji rada restorana: a) suboptimalna popunjenost radnih mjesta ; b) višestruki lanac naređivanja ; c) problemi suboptimalne organizacijske strukture u radu restorana ; d) problemi pojedinih aspekata organizacijske kulture restorana u smislu timskog rada, participativnog odlučivanja, interpersonalnog povjerenja. Za dijagnosticirane probleme u organizaciji rada ponuđena su organizacijska rješenja s ciljem unaprjeđenja menadžmenta i organizacije restorana. Ovakav način rješavanja organizacijskih suboptimalnosti moguće je općenito primijeniti u restoranskom poslovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Sažetak je napisan na engleskom i hrvatskom jeziku.
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ERIH+
- IndexCopernicus
- Hrčak
- Google Scholar