Pregled bibliografske jedinice broj: 885706
Političko komuniciranje Republike Hrvatske kao članice Europske unije
Političko komuniciranje Republike Hrvatske kao članice Europske unije // Zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga, Hrvatske perspektive u Europskoj uniji / Tanja Grmuša, Neven Šipić, Željka Zavišić (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014. str. 237-246 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 885706 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Političko komuniciranje Republike Hrvatske kao članice Europske unije
(Political communication of the Republic Croatia as member of European Union)
Autori
Kulaš, Anita ; Knežević, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga, Hrvatske perspektive u Europskoj uniji
/ Tanja Grmuša, Neven Šipić, Željka Zavišić - Zagreb : Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014, 237-246
ISBN
978-953-57657-3-8
Skup
Prva međunarodno znanstveno-stručna konferencija ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga, Hrvatske perspektive u Europskoj uniji
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.12.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
komunikacija, političko komuniciranje, lobiranje, Republika Hrvatska, Europska unija
(communication, political communication, lobbying, Republic of Croatia, European Union)
Sažetak
Budući da je čovjek društveno biće koje teži komuniciranju s drugim ljudima kako bi uspostavilo poslovne, obiteljske, političke i slične odnose, važno je naučiti pravilno komunicirati. Područje političkog komuniciranja važnije je no ikada jer ono određuje percepciju i djelovanje političkih aktera (jednako kao i građane). Lobisti i odnosi s javnošću su jedni od važnijih aktera takvog komuniciranja. Naime, lobiranje je jedna od najmoćnijih vještina komuniciranja koje se mogu naučiti, a ne koriste se samo na poslu, nego i na svim područjima života. Ne postoji uspješno lobiranje bez komunikacije. Ono je legitiman i legalan posao koji se očekuje od zainteresiranih aktera. Stručnim lobiranjem doprinosi se kvaliteti i primjenjivosti zakonskih rješenja i drugih odluka državnih institucija. Republika Hrvatska je, kao i ostale države članice Europske unije, angažirala svoje lobiste s ciljem umrežavanja te uspostavljanja kontakata s europskim službenicima. Na taj se način moglo doći do novih znanja i novih oblika razmišljanja iz država članica Europske unije. Pristup Hrvatske Uniji nametnuo je potrebu harmoniziranja hrvatske lobističke prakse s dobrim europskim standardima na tom području. Prema tome, cilj rada je analizirati mogućnosti lobiranja hrvatskih aktera te provedene procese harmonizacije. Znanstvene metode koje će se koristiti za potrebe ovog rada su metoda analize, povijesna metoda, metoda generalizacije, metoda deskripcije i sl. Rezultati bi trebali pokazati jesu li zainteresirani akteri uspjeli u promociji pristupanja Hrvatske Europskoj uniji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Slavonskom Brodu