Pregled bibliografske jedinice broj: 885704
Taj agresivni reklamnokultni svijet. Invazija promidžbenih poruka i mogućnost uređenja nemarkiranog prostora.
Taj agresivni reklamnokultni svijet. Invazija promidžbenih poruka i mogućnost uređenja nemarkiranog prostora. // Mediji i društvena odgovornost. Zbornik radova znanstvenoga Okruglog stola s međunarodnim sudjelovanjem / Labaš, Danijel (ur.).
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 163-209 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 885704 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Taj agresivni reklamnokultni svijet. Invazija promidžbenih poruka i mogućnost uređenja nemarkiranog prostora.
(That Agressive World of Advertisments. The Invasion of Commercial and the Possibility of Arranging Non-marked Space.)
Autori
Šego, Jasna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Mediji i društvena odgovornost. Zbornik radova znanstvenoga Okruglog stola s međunarodnim sudjelovanjem
/ Labaš, Danijel - Zagreb : Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2010, 163-209
ISBN
978-953-668290-4
Skup
Mediji i društvena odgovornost. Znanstveni Okrugli stol s međunarodnim sudjelovanjem
Mjesto i datum
Skradin, Hrvatska, 29.05.2009. - 31.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
agresivnost, promidžbene poruke, nemarkirani prostor
(agression, commercial, non-marked space)
Sažetak
U radu se analiziraju rezultati istraživanja provedenih među adolescentima u pet srednjih škola u Republici Hrvatskoj. Istraživanje je potvrdilo pretpostavku da televizijske reklame mogu negativno utjecati na samopercepciju adolescentica te da osobe koje nisu zadovoljne svojim izgledom češće podliježu utjecaju promidžbenih poruka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti