Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 885704

Taj agresivni reklamnokultni svijet. Invazija promidžbenih poruka i mogućnost uređenja nemarkiranog prostora.


Šego, Jasna
Taj agresivni reklamnokultni svijet. Invazija promidžbenih poruka i mogućnost uređenja nemarkiranog prostora. // Mediji i društvena odgovornost. Zbornik radova znanstvenoga Okruglog stola s međunarodnim sudjelovanjem / Labaš, Danijel (ur.).
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 163-209 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 885704 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Taj agresivni reklamnokultni svijet. Invazija promidžbenih poruka i mogućnost uređenja nemarkiranog prostora.
(That Agressive World of Advertisments. The Invasion of Commercial and the Possibility of Arranging Non-marked Space.)

Autori
Šego, Jasna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Mediji i društvena odgovornost. Zbornik radova znanstvenoga Okruglog stola s međunarodnim sudjelovanjem / Labaš, Danijel - Zagreb : Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2010, 163-209

ISBN
978-953-668290-4

Skup
Mediji i društvena odgovornost. Znanstveni Okrugli stol s međunarodnim sudjelovanjem

Mjesto i datum
Skradin, Hrvatska, 29.05.2009. - 31.05.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
agresivnost, promidžbene poruke, nemarkirani prostor
(agression, commercial, non-marked space)

Sažetak
U radu se analiziraju rezultati istraživanja provedenih među adolescentima u pet srednjih škola u Republici Hrvatskoj. Istraživanje je potvrdilo pretpostavku da televizijske reklame mogu negativno utjecati na samopercepciju adolescentica te da osobe koje nisu zadovoljne svojim izgledom češće podliježu utjecaju promidžbenih poruka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Katolički bogoslovni fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jasna Šego (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šego, Jasna
Taj agresivni reklamnokultni svijet. Invazija promidžbenih poruka i mogućnost uređenja nemarkiranog prostora. // Mediji i društvena odgovornost. Zbornik radova znanstvenoga Okruglog stola s međunarodnim sudjelovanjem / Labaš, Danijel (ur.).
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 163-209 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Šego, J. (2010) Taj agresivni reklamnokultni svijet. Invazija promidžbenih poruka i mogućnost uređenja nemarkiranog prostora.. U: Labaš, D. (ur.)Mediji i društvena odgovornost. Zbornik radova znanstvenoga Okruglog stola s međunarodnim sudjelovanjem.
@article{article, author = {\v{S}ego, Jasna}, editor = {Laba\v{s}, D.}, year = {2010}, pages = {163-209}, keywords = {agresivnost, promid\v{z}bene poruke, nemarkirani prostor}, isbn = {978-953-668290-4}, title = {Taj agresivni reklamnokultni svijet. Invazija promid\v{z}benih poruka i mogu\'{c}nost ure\djenja nemarkiranog prostora.}, keyword = {agresivnost, promid\v{z}bene poruke, nemarkirani prostor}, publisher = {Hrvatski studiji Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Skradin, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}ego, Jasna}, editor = {Laba\v{s}, D.}, year = {2010}, pages = {163-209}, keywords = {agression, commercial, non-marked space}, isbn = {978-953-668290-4}, title = {That Agressive World of Advertisments. The Invasion of Commercial and the Possibility of Arranging Non-marked Space.}, keyword = {agression, commercial, non-marked space}, publisher = {Hrvatski studiji Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Skradin, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font