Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 885612

Implementacija kritičkog razmišljanja u nastavi na studiju sestrinstva


Ledinski Fičko, Sanja; Čukljek, Snježana
Implementacija kritičkog razmišljanja u nastavi na studiju sestrinstva // Knjiga sažetka radova: Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse / Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka (ur.).
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2017. str. 12-12 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 885612 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Implementacija kritičkog razmišljanja u nastavi na studiju sestrinstva
(Implementation of critical thinking in schooling of nursing students)

Autori
Ledinski Fičko, Sanja ; Čukljek, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Knjiga sažetka radova: Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse / Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka - Zagreb : Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2017, 12-12

ISBN
978-953-6239-55-9

Skup
Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.03.2017. - 21.03.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kritičko razmišljanje, edukacija, sestrinstvo, student
(Critical thinking, education, nursing, student)

Sažetak
Razvojem suvremene tehnologije te s obzirom na količinu dostupnih informacija, proces obrazovanja nailazi na brojne izazove. Jednim od najvećih izazova smatra se odabir najboljeg načina edukacije koji će potaknuti razvoj svjesnog donošenja zaključaka, sintezu gradiva, razviti samopouzdanje te aktivirati pojedinca u provođenju nastave. Proces učenja u visokoškolskom obrazovanju, te razina usvojenosti gradiva uvelike ovisi o uvjetima učenja koji se mogu podijeliti na unutarnje i vanjske. Unutarnji uvjeti se odnose na samog studenta te obuhvaćaju njegovu motivaciju, predznanje i stavove. Vanjski su uvjeti učenja su događaji u okolini studenta koji utječu na proces učenja i pamćenja, a mogu djelovati kao poticaj ili smetnja. Stoga je uloga predavača stvoriti uvjete da se oslabi djelovanje ometajućih faktora, pojača djelovanje podupirućih faktora te prilagodi ulaznim karakteristikama studenata (Bjelanović Dijanić 2012. prema Pastuović). Kritičko se razmišljanje (prema Paul, 2007.) definira kao proces aktivnog i vještog konceptualiziranja, primjene, analize, sinteze i/ili evaluacije informacija prikupljenih iz promatranja, iskustva, refleksije, rezoniranja ili komunikacije, koje služe kao vodič za vjerovanje i djelovanje. Cilj je implementacije kritičkog mišljenja u nastavu studenata studija sestrinstva je povećanje motivacije, poticanje aktivnog sudjelovanja studenata u nastavi te donošenje logičkih zaključaka vezano za obrađenu temu. Rezultat je razvijanje sposobnosti sinteze informacija ; analize pojmova, informacija i gledišta ; organizacije sadržaja u smislenu cjelinu ; vrednovanja i preuzimanja aktivne uloge u procesu učenja i sposobnosti zamišljanja mogućih situacija. Razina predznanja, kao i motivacija, varira unutar grupe studenata. Međutim, poticanjem kritičkog mišljenja stvara se poticajna atmosfera te je pogodna njena implementacija kroz predavanja, vježbe i seminare.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Temeljne medicinske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Snježana Čukljek (autor)

Avatar Url Sanja Ledinski (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Ledinski Fičko, Sanja; Čukljek, Snježana
Implementacija kritičkog razmišljanja u nastavi na studiju sestrinstva // Knjiga sažetka radova: Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse / Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka (ur.).
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2017. str. 12-12 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Ledinski Fičko, S. & Čukljek, S. (2017) Implementacija kritičkog razmišljanja u nastavi na studiju sestrinstva. U: Lučanin, D. & Pavić, J. (ur.)Knjiga sažetka radova: Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse.
@article{article, author = {Ledinski Fi\v{c}ko, Sanja and \v{C}ukljek, Snje\v{z}ana}, year = {2017}, pages = {12-12}, keywords = {kriti\v{c}ko razmi\v{s}ljanje, edukacija, sestrinstvo, student}, isbn = {978-953-6239-55-9}, title = {Implementacija kriti\v{c}kog razmi\v{s}ljanja u nastavi na studiju sestrinstva}, keyword = {kriti\v{c}ko razmi\v{s}ljanje, edukacija, sestrinstvo, student}, publisher = {Zdravstveno veleu\v{c}ili\v{s}te Zagreb}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ledinski Fi\v{c}ko, Sanja and \v{C}ukljek, Snje\v{z}ana}, year = {2017}, pages = {12-12}, keywords = {Critical thinking, education, nursing, student}, isbn = {978-953-6239-55-9}, title = {Implementation of critical thinking in schooling of nursing students}, keyword = {Critical thinking, education, nursing, student}, publisher = {Zdravstveno veleu\v{c}ili\v{s}te Zagreb}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font