Pregled bibliografske jedinice broj: 884973
Jezik struke i inkluzija na tercijarnoj razini obrazovanja
Jezik struke i inkluzija na tercijarnoj razini obrazovanja // Zbornik radova I. međunarodne konferencije Od teorije do prakse u jeziku struke
Zagreb, Hrvatska, 2016. str. 85-97 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 884973 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jezik struke i inkluzija na tercijarnoj razini
obrazovanja
(Language for Specific Purposes and Inclusion at
the Tertiary Level of Education)
Autori
Landsman Vinković, Mirela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova I. međunarodne konferencije Od teorije do prakse u jeziku struke
/ - , 2016, 85-97
Skup
Od teorije do prakse u jeziku struke
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.02.2016. - 20.02.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
edukacija nastavnoga sveučilišnoga osoblja ; inkluzija ; strani jezik struke ; studenti s invaliditetom ; tercijarno obrazovanje
(university staff education ; inclusion ; foreign language for specific purposes ; students with disabilities ; tertiary education)
Sažetak
Sve je više i više studenata s invaliditetom koji se žele dalje obrazovati te je stoga „Škola za sve“ i inkluzija studenata s invaliditetom u tercijarno obrazovanje i zapošljavanje često spominjana tema. Pri sveučilištima djeluju uredi za studente s invaliditetom uz suradnju koordinatora na sastavnicama sveučilišta. Pojedine sastavnice sveučilišta donose svoje pravilnike o radu sa studentima s invaliditetom, kako sve ne bi ostalo na individualnim rješenjima pojedinih nastavnika i studenata. Međutim, s jedne strane sveučilišne nastavnike tijekom njihova obrazovanja u većini slučajeva nitko ne priprema za poučavanje studenata s invaliditetom, a s druge je strane i edukacija nastavnog sveučilišnog osoblja kao sastavni dio aktivnosti Ureda za studente s invaliditetom, nažalost, nedovoljna. Cilj je ovoga rada sagledati politike jednakoga pristupa visokom obrazovanju studenata s invaliditetom iz perspektive nastavnika stranih jezika struke na visokoškolskim ustanovama, u svrhu poboljšanja kvalitete nastavnog procesa i izjednačavanja mogućnosti studenata s invaliditetom. U radu će se predstaviti rezultati istraživanja provedenoga među (višim) predavačima stranih jezika struke na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu koje se sastoji od upitnika i intervjua o specifičnim poteškoćama na koje predavač stranih jezika struke može naići u radu sa studentima s invaliditetom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb
Profili:
Mirela Landsman Vinković
(autor)