Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 884973

Jezik struke i inkluzija na tercijarnoj razini obrazovanja


Landsman Vinković, Mirela
Jezik struke i inkluzija na tercijarnoj razini obrazovanja // Zbornik radova I. međunarodne konferencije Od teorije do prakse u jeziku struke
Zagreb, Hrvatska, 2016. str. 85-97 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 884973 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Jezik struke i inkluzija na tercijarnoj razini obrazovanja
(Language for Specific Purposes and Inclusion at the Tertiary Level of Education)

Autori
Landsman Vinković, Mirela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova I. međunarodne konferencije Od teorije do prakse u jeziku struke / - , 2016, 85-97

Skup
Od teorije do prakse u jeziku struke

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.02.2016. - 20.02.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
edukacija nastavnoga sveučilišnoga osoblja ; inkluzija ; strani jezik struke ; studenti s invaliditetom ; tercijarno obrazovanje
(university staff education ; inclusion ; foreign language for specific purposes ; students with disabilities ; tertiary education)

Sažetak
Sve je više i više studenata s invaliditetom koji se žele dalje obrazovati te je stoga „Škola za sve“ i inkluzija studenata s invaliditetom u tercijarno obrazovanje i zapošljavanje često spominjana tema. Pri sveučilištima djeluju uredi za studente s invaliditetom uz suradnju koordinatora na sastavnicama sveučilišta. Pojedine sastavnice sveučilišta donose svoje pravilnike o radu sa studentima s invaliditetom, kako sve ne bi ostalo na individualnim rješenjima pojedinih nastavnika i studenata. Međutim, s jedne strane sveučilišne nastavnike tijekom njihova obrazovanja u većini slučajeva nitko ne priprema za poučavanje studenata s invaliditetom, a s druge je strane i edukacija nastavnog sveučilišnog osoblja kao sastavni dio aktivnosti Ureda za studente s invaliditetom, nažalost, nedovoljna. Cilj je ovoga rada sagledati politike jednakoga pristupa visokom obrazovanju studenata s invaliditetom iz perspektive nastavnika stranih jezika struke na visokoškolskim ustanovama, u svrhu poboljšanja kvalitete nastavnog procesa i izjednačavanja mogućnosti studenata s invaliditetom. U radu će se predstaviti rezultati istraživanja provedenoga među (višim) predavačima stranih jezika struke na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu koje se sastoji od upitnika i intervjua o specifičnim poteškoćama na koje predavač stranih jezika struke može naići u radu sa studentima s invaliditetom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirela Landsman Vinković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Landsman Vinković, Mirela
Jezik struke i inkluzija na tercijarnoj razini obrazovanja // Zbornik radova I. međunarodne konferencije Od teorije do prakse u jeziku struke
Zagreb, Hrvatska, 2016. str. 85-97 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Landsman Vinković, M. (2016) Jezik struke i inkluzija na tercijarnoj razini obrazovanja. U: Zbornik radova I. međunarodne konferencije Od teorije do prakse u jeziku struke.
@article{article, author = {Landsman Vinkovi\'{c}, Mirela}, year = {2016}, pages = {85-97}, keywords = {edukacija nastavnoga sveu\v{c}ili\v{s}noga osoblja, inkluzija, strani jezik struke, studenti s invaliditetom, tercijarno obrazovanje}, title = {Jezik struke i inkluzija na tercijarnoj razini obrazovanja}, keyword = {edukacija nastavnoga sveu\v{c}ili\v{s}noga osoblja, inkluzija, strani jezik struke, studenti s invaliditetom, tercijarno obrazovanje}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Landsman Vinkovi\'{c}, Mirela}, year = {2016}, pages = {85-97}, keywords = {university staff education, inclusion, foreign language for specific purposes, students with disabilities, tertiary education}, title = {Language for Specific Purposes and Inclusion at the Tertiary Level of Education}, keyword = {university staff education, inclusion, foreign language for specific purposes, students with disabilities, tertiary education}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font