Pregled bibliografske jedinice broj: 884965
Budući učitelji u modelu obrazovanja za poduzetništvo
Budući učitelji u modelu obrazovanja za poduzetništvo // Obrazovanje za poduzetništvo, 7 (2017), 1; 207-219 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 884965 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Budući učitelji u modelu obrazovanja za poduzetništvo
(Future teachers in the model of education for entrepreneurship)
Autori
Posavec, Mirjana
Izvornik
Obrazovanje za poduzetništvo (1849-7845) 7
(2017), 1;
207-219
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
učenička zadruga ; odgoj i obrazovanje za poduzetništvo ; poduzetnička kompetencija ; primarno obrazovanje ; učiteljski fakulteti Hrčak ID: 183453
(student cooperative ; Education for entrepreneurship ; entrepreneurial competence ; primary education ; Faculties)
Sažetak
Živimo u vremenu u kojem daljnji razvoj tržišne ekonomije uvjetuje i potrebu za inovativnim i poduzetničkim sposobnostima. Stoga se već duži niz godina stručnom i istraživačkom praksom pokušava izgraditi obrazovni model za učenike koji razvijaju svoje poduzetničke sposobnosti već u primarom obrazovanju. Međutim, zanemaruje se činjenica da bi i institucije visokog obrazovanja budućih učitelja trebale naporno raditi kako bi poboljšale teorijski sustav obrazovanja za poduzetništvo i ponudile svojim studentima teorijska, praktična i metodička znanja organizacijom različitih kolegija. Organizacija pedagoškog procesa nemoguća je bez znanstvenog modeliranja kroz sustav pedagoškog treninga, kao i proces formiranja kreativne kompetencije budućih učitelja primarnog obrazovanja. Poduzetništvo treba biti podržano fleksibilnim kurikulima koji razvijaju poduzetničku kompetenciju koji studentima – budućim učiteljima omogućuje razvoj tako da studenti mogu sudjelovati u projektima i učiti u novim obrazovnim okruženjima. Ovaj članak daje kratki uvod o tome što bi obrazovne institucije visokih učilišta trebale imati u novom tipu obrazovanja koje je preduvjet inovativnosti i kvalitetnom razvoju poduzetničke kompetencije.
Izvorni jezik
Hrvatski