Pregled bibliografske jedinice broj: 884876
Utjecaj situacijskih čimbenika na kupovinu u drogerijama
Utjecaj situacijskih čimbenika na kupovinu u drogerijama // Međunarodna naučnostručna konferencija SKEI 2017 ; Ekonomija i informatika u funkciji održivog razvoja i jačanja međunarodne saradnje / dr Čedomir Ljubojević, redovni profesor i direktor Visoke škola modernog biznisa Beograd, Srbija dr Mladen Perić, docent, Visoka škola modernog biznisa, Beograd, Srbija dr Aleksandar Dejanović, docent, Visoka škola modernog biznisa, Beograd, Srbija (ur.).
Beograd: Visoka škola modernog biznisa, Beograd, Republika Srbija, 2017. str. 67-77 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 884876 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj situacijskih čimbenika na kupovinu u drogerijama
(Impact of situational factors on buying at drugstores)
Autori
Vanek, Lucija, Guzovski, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Međunarodna naučnostručna konferencija SKEI 2017 ; Ekonomija i informatika u funkciji održivog razvoja i jačanja međunarodne saradnje
/ Dr Čedomir Ljubojević, redovni profesor i direktor Visoke škola modernog biznisa Beograd, Srbija dr Mladen Perić, docent, Visoka škola modernog biznisa, Beograd, Srbija dr Aleksandar Dejanović, docent, Visoka škola modernog biznisa, Beograd, Srbija - Beograd : Visoka škola modernog biznisa, Beograd, Republika Srbija, 2017, 67-77
ISBN
978-86-87677-07-4
Skup
Međunarodna naučnostručna konferencija SKEI 2017 ; Ekonomija i informatika u funkciji održivog razvoja i jačanja međunarodne saradnje
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 10.05.2017. - 11.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
situacijski čimbenici, kupovina, ponašanje potrošača
(situational factors, buying, consumer behaviour)
Sažetak
Kupovina je proces koji se odvija u određenom vremenu, na određenom mjestu, između određenih osoba te na nju utječu mnogi faktori. Na samome mjestu prodaje, dolazi do izražaja situacijskih čimbenika. Prepoznavanje takvih čimbenika, iznimno je bitno za organizaciju prostora prodavaonice, raspored polica za proizvode, dizajn, ugođaj prodavaonice, odnosno atmosferu prodavaonice. Glavni cilj ovog rada je spoznaja koji situacijski čimbenici najviše utječu na ponašanje potrošača te što je sve bitno potrošačima pri izboru drogerija za kupovinu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru,
Sveučilište Libertas
Profili:
Marina Guzovski
(autor)