Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 884876

Utjecaj situacijskih čimbenika na kupovinu u drogerijama


Vanek, Lucija, Guzovski, Marina
Utjecaj situacijskih čimbenika na kupovinu u drogerijama // Međunarodna naučnostručna konferencija SKEI 2017 ; Ekonomija i informatika u funkciji održivog razvoja i jačanja međunarodne saradnje / dr Čedomir Ljubojević, redovni profesor i direktor Visoke škola modernog biznisa Beograd, Srbija dr Mladen Perić, docent, Visoka škola modernog biznisa, Beograd, Srbija dr Aleksandar Dejanović, docent, Visoka škola modernog biznisa, Beograd, Srbija (ur.).
Beograd: Visoka škola modernog biznisa, Beograd, Republika Srbija, 2017. str. 67-77 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 884876 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj situacijskih čimbenika na kupovinu u drogerijama
(Impact of situational factors on buying at drugstores)

Autori
Vanek, Lucija, Guzovski, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Međunarodna naučnostručna konferencija SKEI 2017 ; Ekonomija i informatika u funkciji održivog razvoja i jačanja međunarodne saradnje / Dr Čedomir Ljubojević, redovni profesor i direktor Visoke škola modernog biznisa Beograd, Srbija dr Mladen Perić, docent, Visoka škola modernog biznisa, Beograd, Srbija dr Aleksandar Dejanović, docent, Visoka škola modernog biznisa, Beograd, Srbija - Beograd : Visoka škola modernog biznisa, Beograd, Republika Srbija, 2017, 67-77

ISBN
978-86-87677-07-4

Skup
Međunarodna naučnostručna konferencija SKEI 2017 ; Ekonomija i informatika u funkciji održivog razvoja i jačanja međunarodne saradnje

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 10.05.2017. - 11.05.2017

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
situacijski čimbenici, kupovina, ponašanje potrošača
(situational factors, buying, consumer behaviour)

Sažetak
Kupovina je proces koji se odvija u određenom vremenu, na određenom mjestu, između određenih osoba te na nju utječu mnogi faktori. Na samome mjestu prodaje, dolazi do izražaja situacijskih čimbenika. Prepoznavanje takvih čimbenika, iznimno je bitno za organizaciju prostora prodavaonice, raspored polica za proizvode, dizajn, ugođaj prodavaonice, odnosno atmosferu prodavaonice. Glavni cilj ovog rada je spoznaja koji situacijski čimbenici najviše utječu na ponašanje potrošača te što je sve bitno potrošačima pri izboru drogerija za kupovinu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru,
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Marina Guzovski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vanek, Lucija, Guzovski, Marina
Utjecaj situacijskih čimbenika na kupovinu u drogerijama // Međunarodna naučnostručna konferencija SKEI 2017 ; Ekonomija i informatika u funkciji održivog razvoja i jačanja međunarodne saradnje / dr Čedomir Ljubojević, redovni profesor i direktor Visoke škola modernog biznisa Beograd, Srbija dr Mladen Perić, docent, Visoka škola modernog biznisa, Beograd, Srbija dr Aleksandar Dejanović, docent, Visoka škola modernog biznisa, Beograd, Srbija (ur.).
Beograd: Visoka škola modernog biznisa, Beograd, Republika Srbija, 2017. str. 67-77 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vanek, Lucija, Guzovski, Marina (2017) Utjecaj situacijskih čimbenika na kupovinu u drogerijama. U: dr Čedomir Ljubojević, redovni profesor i direktor Visoke škola modernog biznisa Beograd, Srbija dr Mladen Perić, docent, Visoka škola modernog biznisa, Beograd, Srbija dr Aleksandar Dejanović, docent, Visoka škola modernog biznisa, Beograd, Srbija (ur.)Međunarodna naučnostručna konferencija SKEI 2017 ; Ekonomija i informatika u funkciji održivog razvoja i jačanja međunarodne saradnje.
@article{article, year = {2017}, pages = {67-77}, keywords = {situacijski \v{c}imbenici, kupovina, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, isbn = {978-86-87677-07-4}, title = {Utjecaj situacijskih \v{c}imbenika na kupovinu u drogerijama}, keyword = {situacijski \v{c}imbenici, kupovina, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, publisher = {Visoka \v{s}kola modernog biznisa, Beograd, Republika Srbija}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, year = {2017}, pages = {67-77}, keywords = {situational factors, buying, consumer behaviour}, isbn = {978-86-87677-07-4}, title = {Impact of situational factors on buying at drugstores}, keyword = {situational factors, buying, consumer behaviour}, publisher = {Visoka \v{s}kola modernog biznisa, Beograd, Republika Srbija}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font