Pregled bibliografske jedinice broj: 884868
Savjetovanje: Suvremeni studij učitelja. Budućnost u ženskim rukama?
Savjetovanje: Suvremeni studij učitelja. Budućnost u ženskim rukama? // Školske novine : tjednik za odgoj, obrazovanje, znanost i kulturu, XLVII (1993), 25/26 (2045-2046); 5-5 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 884868 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Savjetovanje: Suvremeni studij učitelja. Budućnost u ženskim rukama?
(Counseling: Contemporary teacher study. Future in women's arms?)
Autori
Silov, Mile
Izvornik
Školske novine : tjednik za odgoj, obrazovanje, znanost i kulturu (0037-6531) XLVII
(1993), 25/26 (2045-2046);
5-5
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
savjetovanje ; suvremeni studij ; inovativna škola ; učitelj ; učiteljica
(consultation ; contemporary study ; innovative school ; teacher)
Sažetak
Autor je prikazao savjetovanje pod nazivom "Suvremeni studij učitelja", koje je održano u povodu otvaranja nove zgrade Osnovne škole Matije Gupca u Zagrebu. Organizatori savjetovanja bili su Odsjek za razrednu nastavu Filozofskog fakulteta u Zagrebu i jedna od škola - vježbaonica navedenog Odsjeka - Osnovna škola Matije Gupca. Voditelj savjetovanja bio je dr. Mile Silov. Autor je u sažetom obliku opisao priloge u raspravi sudionika savjetovanja (dr. Josip Pivac, Rajka Tandarić, dr. Vlatko Previšić, dr. Milan Matijević, dr. Mira Čudina-Obradovuć, dr. Zdenka Gruden, dr. Milan Polić i dr. Josip Marinković). Posebnu pozornost pobudila je rasprava filozofa odgoja dr. Milana Polića o feminizaciji škole, odnosno učiteljske profesije. Naime, M. Polić tvrdi da je feminizacija oznaka krize učiteljske profesije: "u patrijarhalnom društvu škola umire s učiteljicama" (str. 5). Većina sudionika savjetovanja izrazila je svoje stručno mišljenje i stavove o tvrdnjama M. Polića. Savjetovanje "Suvremeni studij učitelja" bilo je korisno učiteljima - mentorima i profesorima fakulteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija