Pregled bibliografske jedinice broj: 884860
Plaidoyer za totalitet odgoja. Ivan Biondić: Integrativna pedagogija. Odgoj djece s posebnim potrebama, Školske novine, Zagreb, 1993.
Plaidoyer za totalitet odgoja. Ivan Biondić: Integrativna pedagogija. Odgoj djece s posebnim potrebama, Školske novine, Zagreb, 1993. // Školske novine : tjednik za odgoj, obrazovanje, znanost i kulturu, XLII (1993), 40 (2060); 13-13 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 884860 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Plaidoyer za totalitet odgoja. Ivan Biondić: Integrativna pedagogija. Odgoj djece s posebnim potrebama, Školske novine, Zagreb, 1993.
(Plaidoyer for totality of education)
Autori
Silov, Mile
Izvornik
Školske novine : tjednik za odgoj, obrazovanje, znanost i kulturu (0037-6531) XLII
(1993), 40 (2060);
13-13
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
plaidoyer ; totalitet odgoja ; integrativna pedagogija ; djeca posebnih potreba ; paradigme odgoja
(plaidoyer ; totality of education ; integrative pedagogy ; children of special needs ; paradigm of education)
Sažetak
Prema autoru prikaza, knjiga Ivana Biondića predstavlja "plaidoyer za totalitet odgoja promatrano iz kuta odgoja djece s posebnih potreba" (str. 13). Svojom knjigom I. Biondić je planirao potvrditi aktualnost paradigme odgoja u formi pedagogije emancipacije i komunikacije. Knjiga "Integrativna pedagogija: odgoj djece s posebnih potrebama" (1993) strukturirana je u četiri osnovna poglavlja. Kritičkom analizom opsežne literature i vlastitim prosudbama autor dolazi do suvremenog zaključka: "specijalni odgoj i pedagogiju treba svako dijete s bilo kojim problemom (učenje, ponašanje, kulturna integracija). I ne samo to. Bilo bi idealno da svako dijete ima svoju vlastitu specijalnu pedagogiju" (str. 13). U odgoju i obrazovanju djece s posebnim potrebama svoje uloge imaju i suvremeno shvaćeni učitelji proširenih kompetencija, ali i učitelji - specijalisti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija