Pregled bibliografske jedinice broj: 884842
Prilagodba i vrednovanje problemskih zadataka za učenike s teškoćama u razvoju
Prilagodba i vrednovanje problemskih zadataka za učenike s teškoćama u razvoju // Zbornik radova / Lesar, Nada ; Nikolaus, Vesko (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2017. str. 117-121 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 884842 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prilagodba i vrednovanje problemskih zadataka za učenike s teškoćama u razvoju
(Adapting and Evaluating Problem Tasks for Disadvantaged Students)
Autori
Halusek, Vlado
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova
/ Lesar, Nada ; Nikolaus, Vesko - Zagreb : Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2017, 117-121
Skup
Državni stručni skup za učitelje i nastavnike matematike
Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 26.06.2017. - 28.06.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastava matematike, učenici s teškoćama u razvoju, prilagodba zadataka vrednovanje.
(Math classes, disadvantaged students, adaptation of tasks, evaluation.)
Sažetak
Učitelji iz iskustva znaju da prilagodbu zadataka za učenike s teškoćama u razvoju nije lako napraviti jer se često susreću sa zbunjujućim situacijama u kojima učenik s lakoćom riješi zadatak koji se učitelju čini zahtjevnim, a teško svladava zadatak koji se učitelju čini jednostavnim. Zbog toga je pripremljen prijedlog prilagodbe problemskih zadataka za učenike s teškoćama u razvoju koji je osmišljen tako da učitelji mogu jednostavno i lako dodati ono što se pokaže potrebnim ili izbaciti suvišno. Većina je zadataka pripremljena tako da se, ovisno o stupnju učenikovih teškoća, nastava može realizirati na nekoliko razina: prepoznavanje, primjena, zaključivanje... Na temelju takvih zadataka predlaže se vrednovanje učenika s teškoćama u razvoju. Sve je načinjeno u skladu s Pravilnikom o osnovnoškolskom i srednjoškolskom odgoju i obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija