Pregled bibliografske jedinice broj: 884820
Obrazovanje za socijalno poduzetništvo i njegova povezanost s percepcijom poželjnosti i izvodljivosti socijalnog poduzetništva kod studenata poslovne ekonomije
Obrazovanje za socijalno poduzetništvo i njegova povezanost s percepcijom poželjnosti i izvodljivosti socijalnog poduzetništva kod studenata poslovne ekonomije // Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 18 (2016), 4; 1035-1065 doi:10.15516/cje.v18i4.1774 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 884820 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovanje za socijalno poduzetništvo i njegova povezanost s percepcijom poželjnosti i izvodljivosti socijalnog poduzetništva kod studenata poslovne ekonomije
(Social Entrepreneurship Education and Its Association with Perceived Desirability and Feasibility of Social Entrepreneurship among Business Students)
Autori
Kedmenec, Irena ; Rebernik, Miroslav ; Tominc, Polona
Izvornik
Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (1848-5189) 18
(2016), 4;
1035-1065
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
izvodljivost socijalnog poduzetništva ; poželjnost socijalnog poduzetništva ; prosocijalno ponašanje
(prosocial behaviour ; social entrepreneurship desirability ; social entrepreneurship feasibility)
Sažetak
Svrha ovog istraživanja bila je ispitati povezanost obrazovanja za socijalno poduzetništvo i iskustva u prosocijalnom ponašanju s jedne strane s percepcijom poželjnosti i izvodljivosti socijalnog poduzetništva kod studenata poslovne ekonomije s druge strane. Uzorak koji čine studenti poslovne ekonomije izabran je imajući u vidu implikacije ovog istraživanja na nastavne planove poslovnog obrazovanja. Uzorkom je obuhvaćeno 512 studenata poslovne ekonomije na posljednjim godinama studija iz pet zemalja: Austrije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Slovenije i Makedonije. Rezultati ukazuju na statistički značajnu pozitivnu povezanost između komponente „znati što” obrazovanja za socijalno poduzetništvo te poželjnosti i izvodljivosti socijalnog poduzetništva. Komponenta „znati kako” obrazovanja za socijalno poduzetništvo je statistički značajno pozitivno povezana s izvodljivošću socijalnog poduzetništva. Iskustvo u prosocijalnom ponašanju ima statistički značajnu pozitivnu povezanost kako s poželjnošću tako i s izvodljivošću socijalnog poduzetništva. Rezultati upućuju na to da bi obrazovanje za socijalno poduzetništvo trebalo uključivati stjecanje iskustava u volontiranju, aktivizmu i doniranju. Te aktivnosti usmjeravaju pažnju studenata na društvene probleme i osposobljavaju ih za njihovo rješavanje.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija, Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Irena Konecki
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EBSCO SocINDEX with Full Text
- SCOPUS
- Web of Science
- Social Sciences Citation Index (SSCI)
- Electronic Social and Science Citation Index (ESSCI)
- CSALinguistics & Language Behaviour Abstracts
- CSA Sociological Abstracts
- ERA - Educational Research Abstracts Online
- HRČAK - Portal of Scientific Journals of Croatia
- CSA Social Services Abstracts
- CSA Worldwide Political Science Abstracts