Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 884719

Krossekcijsko istraživanje razvoja pragmatičke kompetencije u učeničkom međujeziku


Danijela Šegedin Borovina
Krossekcijsko istraživanje razvoja pragmatičke kompetencije u učeničkom međujeziku // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 43 (2014), 3; 187-213 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 884719 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Krossekcijsko istraživanje razvoja pragmatičke kompetencije u učeničkom međujeziku
(A cross-sectional study of L2 learner interlanguage pragmatic development)

Autori
Danijela Šegedin Borovina

Izvornik
Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika (0351-0840) 43 (2014), 3; 187-213

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
međujezična pragmatika ; razvoj pragmatičke kompetencije ; govorni čin zahtjeva ; strategije zahtijevanja, stupnjevi učenja
(interlanguage pragmatics ; development of pragmatic competence ; speech act of requesting ; requesting strategies ; proficiency levels)

Sažetak
U ovom radu istražuje se razvoj pragmatičke kompetencije kod hrvatskih učenika engleskoga kao stranoga jezika na tri stupnja učenja jezika, početnom, srednjem i naprednom. Razvoj te kompetencije ispitan je na primjeru govornog čina zahtjeva. Korpus zahtjeva prikupljen je uporabom testa dopunjavanja diskursa konstruirana za potrebe istraživanja. Podaci su transkribirani te potom kategorizirani prema sustavu kategorizacije iz projekta CCSARP (1989) prema kojem se strategije zahtijevanja dijele na izravne, konvencionalno neizravne i nekonvencionalno neizravne strategije i niz podstrategija. Ostale kategorije analize uključivale su internu i eksternu modifikaciju. Rezultati su ukazali na postojanje pragmalingvističkog razvoja govornog čina zahtjeva u međujeziku učenika na naprednom stupnju učenja, posebice u uporabi obrazloženja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Danijela Šegedin Borovina (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Danijela Šegedin Borovina
Krossekcijsko istraživanje razvoja pragmatičke kompetencije u učeničkom međujeziku // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 43 (2014), 3; 187-213 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Danijela Šegedin Borovina (2014) Krossekcijsko istraživanje razvoja pragmatičke kompetencije u učeničkom međujeziku. Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 43 (3), 187-213.
@article{article, year = {2014}, pages = {187-213}, keywords = {me\djujezi\v{c}na pragmatika, razvoj pragmati\v{c}ke kompetencije, govorni \v{c}in zahtjeva, strategije zahtijevanja, stupnjevi u\v{c}enja}, journal = {Strani jezici : \v{c}asopis za unapre\djenje nastave stranih jezika}, volume = {43}, number = {3}, issn = {0351-0840}, title = {Krossekcijsko istra\v{z}ivanje razvoja pragmati\v{c}ke kompetencije u u\v{c}eni\v{c}kom me\djujeziku}, keyword = {me\djujezi\v{c}na pragmatika, razvoj pragmati\v{c}ke kompetencije, govorni \v{c}in zahtjeva, strategije zahtijevanja, stupnjevi u\v{c}enja} }
@article{article, year = {2014}, pages = {187-213}, keywords = {interlanguage pragmatics, development of pragmatic competence, speech act of requesting, requesting strategies, proficiency levels}, journal = {Strani jezici : \v{c}asopis za unapre\djenje nastave stranih jezika}, volume = {43}, number = {3}, issn = {0351-0840}, title = {A cross-sectional study of L2 learner interlanguage pragmatic development}, keyword = {interlanguage pragmatics, development of pragmatic competence, speech act of requesting, requesting strategies, proficiency levels} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Bibliographie Linguistique
  • ERIH PLUS
  • Linguistic and Language Behaviour Abstracts
  • MLA Directory of Periodicals
  • MLA International Bibliography





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font