Pregled bibliografske jedinice broj: 884651
Utjecaj boje na kvalitativni doživljaj logotipa
Utjecaj boje na kvalitativni doživljaj logotipa // Matrib ... (USB), 346 (2017), 172-176 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 884651 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj boje na kvalitativni doživljaj logotipa
(The influence of colour on qualitative experience of a logotype)
Autori
Novosel, Martina ; Mrvac, Nikola ; Pučić Ivan
Izvornik
Matrib ... (USB) (2459-5608) 346
(2017);
172-176
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
logo/logotip, boja, psihologija boja, društvene mreže
(logo/logotype, color, color psychology, social networks)
Sažetak
Logotip je grafički element namijenjen označavanju proizvoda, poduzeća ili ideje sa namjenom trenutačnog prepoznavanja željene poruke ili elementa. Logotip kao element predstavlja poveznicu između potrošača i robne marke koju predstavlja. U radu je istražen utjecaj promjene boje logotipa na vizualni identitet pojedinih proizvoda. Istraživanje je izvršeno promjenom boja na postojećim logotipima te je utjecaj promjene ispitan putem ankete. Pretpostavka je da će logotip promjenom boja ostati prepoznatljiv iako se potrošač s vremenom navikne na logotip u kombinaciji sa samom bojom. Sama boja je isto tako odabrana radi bolje prepoznatljivosti i prodaje te utjecaja na potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Računarstvo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb