Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 884608

Utjecaj novih komunikacijsko informacijskih tehnologija na ponašanje potrošača u kupovini prehrambenih proizvoda


Knežević, Sanja; Bilić, Nikolina; Petrović, Tanja
Utjecaj novih komunikacijsko informacijskih tehnologija na ponašanje potrošača u kupovini prehrambenih proizvoda // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 2015 (2015), 1/2; 85-98 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, stručni)


CROSBI ID: 884608 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj novih komunikacijsko informacijskih tehnologija na ponašanje potrošača u kupovini prehrambenih proizvoda
(The impact of new communication and information technologies on consumer behavior in purchasing food products in retail)

Autori
Knežević, Sanja ; Bilić, Nikolina ; Petrović, Tanja

Izvornik
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku (1846-6699) 2015 (2015), 1/2; 85-98

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, stručni

Ključne riječi
komunikacijsko informacijska tehnologija, marketing hrane, prehrambeni proizvodi
(communication information technology ; food marketing ; food products)

Sažetak
Jedna od najvažnijih tehnologija današnjice je informacijsko komunikacijska tehnologija, koja se primjenjuje u svim područjima života i njen nezaustavljiv razvoj svakim danom postaje sve veći. Informacijsko komunikacijska tehnologija temelj je ekonomije i društva 21. Stoljeća, te će zasigurno obilježiti i razdoblje u budućnosti. Današnji užurbani način života i manjak slobodnog vremena, odlazak u kupnju učinili su stresnim i napornim. Upravo iz tog razloga sve više ljudi se okreće Internet kupovini koja je danas i najbrži i najjeftiniji način kupovine nekog proizvoda. Ponašanje potrošača predstavlja proces pribavljanja i konzumiranja proizvoda i usluga. Na ponašanje potrošača danas utječu različiti čimbenici, a sam razvoj komunikacijsko informacijsko tehnologije uvelike je utjecalo na potrošače 21. stoljeća. Poseban značaj novih komunikacijskih i informacijskih tehnologija ima Internet, tj. Internet trgovina. Internet trgovina sve više potiskuje tradicionalni način trgovanja, jer pruža drugačije i nove poslovne prilike. Takva nova Internet trgovina u posljednje je vrijeme sve prisutnija i među građanima Republike Hrvatske. U radu je prikazana uloga i utjecaj novih komunikacijsko informacijskih tehnologija na ponašanje potrošača u kupovini prehrambenih proizvoda u maloprodaji. Istraživanje je provedeno pomoću anonimne ankete koju je popunilo 100 ispitanika različitih godina koji dolaze iz nekoliko županija Republike Hrvatske. Anketa je rađena i provedena s ciljem prikupljanja podataka o navikama i željama potrošača po pitanju prehrambenih proizvoda i njihovog naručivanja, odnosno kupnje preko Interneta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Slavonskom Brodu

Profili:

Avatar Url Sanja Knežević Kušljić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Knežević, Sanja; Bilić, Nikolina; Petrović, Tanja
Utjecaj novih komunikacijsko informacijskih tehnologija na ponašanje potrošača u kupovini prehrambenih proizvoda // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 2015 (2015), 1/2; 85-98 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, stručni)
Knežević, S., Bilić, N. & Petrović, T. (2015) Utjecaj novih komunikacijsko informacijskih tehnologija na ponašanje potrošača u kupovini prehrambenih proizvoda. Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 2015 (1/2), 85-98.
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Sanja and Bili\'{c}, Nikolina and Petrovi\'{c}, Tanja}, year = {2015}, pages = {85-98}, keywords = {komunikacijsko informacijska tehnologija, marketing hrane, prehrambeni proizvodi}, journal = {Zbornik radova Veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{S}ibeniku}, volume = {2015}, number = {1/2}, issn = {1846-6699}, title = {Utjecaj novih komunikacijsko informacijskih tehnologija na pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a u kupovini prehrambenih proizvoda}, keyword = {komunikacijsko informacijska tehnologija, marketing hrane, prehrambeni proizvodi} }
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Sanja and Bili\'{c}, Nikolina and Petrovi\'{c}, Tanja}, year = {2015}, pages = {85-98}, keywords = {communication information technology, food marketing, food products}, journal = {Zbornik radova Veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{S}ibeniku}, volume = {2015}, number = {1/2}, issn = {1846-6699}, title = {The impact of new communication and information technologies on consumer behavior in purchasing food products in retail}, keyword = {communication information technology, food marketing, food products} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font