Pregled bibliografske jedinice broj: 884608
Utjecaj novih komunikacijsko informacijskih tehnologija na ponašanje potrošača u kupovini prehrambenih proizvoda
Utjecaj novih komunikacijsko informacijskih tehnologija na ponašanje potrošača u kupovini prehrambenih proizvoda // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 2015 (2015), 1/2; 85-98 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, stručni)
CROSBI ID: 884608 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj novih komunikacijsko informacijskih tehnologija na ponašanje potrošača u kupovini prehrambenih proizvoda
(The impact of new communication and information technologies on consumer behavior in purchasing food products in retail)
Autori
Knežević, Sanja ; Bilić, Nikolina ; Petrović, Tanja
Izvornik
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku (1846-6699) 2015
(2015), 1/2;
85-98
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, stručni
Ključne riječi
komunikacijsko informacijska tehnologija, marketing hrane, prehrambeni proizvodi
(communication information technology ; food marketing ; food products)
Sažetak
Jedna od najvažnijih tehnologija današnjice je informacijsko komunikacijska tehnologija, koja se primjenjuje u svim područjima života i njen nezaustavljiv razvoj svakim danom postaje sve veći. Informacijsko komunikacijska tehnologija temelj je ekonomije i društva 21. Stoljeća, te će zasigurno obilježiti i razdoblje u budućnosti. Današnji užurbani način života i manjak slobodnog vremena, odlazak u kupnju učinili su stresnim i napornim. Upravo iz tog razloga sve više ljudi se okreće Internet kupovini koja je danas i najbrži i najjeftiniji način kupovine nekog proizvoda. Ponašanje potrošača predstavlja proces pribavljanja i konzumiranja proizvoda i usluga. Na ponašanje potrošača danas utječu različiti čimbenici, a sam razvoj komunikacijsko informacijsko tehnologije uvelike je utjecalo na potrošače 21. stoljeća. Poseban značaj novih komunikacijskih i informacijskih tehnologija ima Internet, tj. Internet trgovina. Internet trgovina sve više potiskuje tradicionalni način trgovanja, jer pruža drugačije i nove poslovne prilike. Takva nova Internet trgovina u posljednje je vrijeme sve prisutnija i među građanima Republike Hrvatske. U radu je prikazana uloga i utjecaj novih komunikacijsko informacijskih tehnologija na ponašanje potrošača u kupovini prehrambenih proizvoda u maloprodaji. Istraživanje je provedeno pomoću anonimne ankete koju je popunilo 100 ispitanika različitih godina koji dolaze iz nekoliko županija Republike Hrvatske. Anketa je rađena i provedena s ciljem prikupljanja podataka o navikama i željama potrošača po pitanju prehrambenih proizvoda i njihovog naručivanja, odnosno kupnje preko Interneta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija