Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 884576

Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima matematike, čitanja i pisanja


Nikčević-Milković, Anela; Brđanin, Danijela
Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima matematike, čitanja i pisanja // Nove smjernice u odgoju i obrazovanju / Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića - zbornik radova / Brala-Mudrovčić, Jasminka ; Balenović, Katica ; Grahovac-Pražić, Vesna ; Nikčević-Milković, Anela ; Vivoda, Ana ; Vrcić-Mataija, Sanja (ur.).
Gospić: Sveučilište u Zadru, 2017. str. 93-121 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 884576 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima matematike, čitanja i pisanja
(Self-Regulation of Learning in Educational Areas of Mathematics, Reading and Writing)

Autori
Nikčević-Milković, Anela ; Brđanin, Danijela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Nove smjernice u odgoju i obrazovanju / Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića - zbornik radova / Brala-Mudrovčić, Jasminka ; Balenović, Katica ; Grahovac-Pražić, Vesna ; Nikčević-Milković, Anela ; Vivoda, Ana ; Vrcić-Mataija, Sanja - Gospić : Sveučilište u Zadru, 2017, 93-121

ISBN
978-953-331-122-7

Skup
Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem "Nove smjernice u odgoju i obrazovanju" u okviru V. Dana Šime i Ante Starčevića

Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 07.05.2015. - 08.05.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
čitanje ; matematika ; obrazovni uspjeh ; pisanje ; samoregulacija učenja
(reading ; mathematics ; educational success ; writing ; self-regulation of learning)

Sažetak
U radu se konstrukt samoregulacije učenja nastoji definirati i obrazložiti unutar tri temeljna obrazovna područja: pisanja, čitanja i matematike. Uspjeh u ovim obrazovnim područjima ovisi o adaptivnoj samoregulaciji učenja učenika koja podrazumijeva samoregulaciju kognicije, motivacije, emocija, ponašanja i konteksta učenja. Kroz rad se navode i raspravljaju rezultati istraživanja koji potvrđuju spoznaje važnosti samoregulacije učenja u tri temeljna obrazovna područja o kojoj ovise dobri rezultati učenja. Rad je analitički i pregledni čiji je cilj povezati osnovu samoregulacije učenja kroz tri temeljna obrazovna područja, pokazati opće karakteristike samoregulacije i specifičnosti s obzirom na pojedino područje. Ove teorijske spoznaje trebale bi biti dobra osnova za daljnje empirijske provjere u cilju pronalaženja adekvatnijih znanstvenih modela funkcioniranja samoregulacije učenja u specifičnim obrazovnim područjima, kao i metoda i oblika rada u nastavi kako bi se učenike naučilo kako učiti pojedina obrazovna područja te ih se pripremilo za cjeloživotno obrazovanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Anela Nikčević-Milković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Nikčević-Milković, Anela; Brđanin, Danijela
Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima matematike, čitanja i pisanja // Nove smjernice u odgoju i obrazovanju / Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića - zbornik radova / Brala-Mudrovčić, Jasminka ; Balenović, Katica ; Grahovac-Pražić, Vesna ; Nikčević-Milković, Anela ; Vivoda, Ana ; Vrcić-Mataija, Sanja (ur.).
Gospić: Sveučilište u Zadru, 2017. str. 93-121 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Nikčević-Milković, A. & Brđanin, D. (2017) Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima matematike, čitanja i pisanja. U: Brala-Mudrovčić, J., Balenović, K., Grahovac-Pražić, V., Nikčević-Milković, A., Vivoda, A. & Vrcić-Mataija, S. (ur.)Nove smjernice u odgoju i obrazovanju / Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića - zbornik radova.
@article{article, author = {Nik\v{c}evi\'{c}-Milkovi\'{c}, Anela and Br\djanin, Danijela}, year = {2017}, pages = {93-121}, keywords = {\v{c}itanje, matematika, obrazovni uspjeh, pisanje, samoregulacija u\v{c}enja}, isbn = {978-953-331-122-7}, title = {Samoregulacija u\v{c}enja u obrazovnim podru\v{c}jima matematike, \v{c}itanja i pisanja}, keyword = {\v{c}itanje, matematika, obrazovni uspjeh, pisanje, samoregulacija u\v{c}enja}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Nik\v{c}evi\'{c}-Milkovi\'{c}, Anela and Br\djanin, Danijela}, year = {2017}, pages = {93-121}, keywords = {reading, mathematics, educational success, writing, self-regulation of learning}, isbn = {978-953-331-122-7}, title = {Self-Regulation of Learning in Educational Areas of Mathematics, Reading and Writing}, keyword = {reading, mathematics, educational success, writing, self-regulation of learning}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font