Pregled bibliografske jedinice broj: 884576
Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima matematike, čitanja i pisanja
Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima matematike, čitanja i pisanja // Nove smjernice u odgoju i obrazovanju / Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića - zbornik radova / Brala-Mudrovčić, Jasminka ; Balenović, Katica ; Grahovac-Pražić, Vesna ; Nikčević-Milković, Anela ; Vivoda, Ana ; Vrcić-Mataija, Sanja (ur.).
Gospić: Sveučilište u Zadru, 2017. str. 93-121 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 884576 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima matematike, čitanja i pisanja
(Self-Regulation of Learning in Educational Areas of Mathematics, Reading and Writing)
Autori
Nikčević-Milković, Anela ; Brđanin, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Nove smjernice u odgoju i obrazovanju / Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića - zbornik radova
/ Brala-Mudrovčić, Jasminka ; Balenović, Katica ; Grahovac-Pražić, Vesna ; Nikčević-Milković, Anela ; Vivoda, Ana ; Vrcić-Mataija, Sanja - Gospić : Sveučilište u Zadru, 2017, 93-121
ISBN
978-953-331-122-7
Skup
Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem "Nove smjernice u odgoju i obrazovanju" u okviru V. Dana Šime i Ante Starčevića
Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 07.05.2015. - 08.05.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
čitanje ; matematika ; obrazovni uspjeh ; pisanje ; samoregulacija učenja
(reading ; mathematics ; educational success ; writing ; self-regulation of learning)
Sažetak
U radu se konstrukt samoregulacije učenja nastoji definirati i obrazložiti unutar tri temeljna obrazovna područja: pisanja, čitanja i matematike. Uspjeh u ovim obrazovnim područjima ovisi o adaptivnoj samoregulaciji učenja učenika koja podrazumijeva samoregulaciju kognicije, motivacije, emocija, ponašanja i konteksta učenja. Kroz rad se navode i raspravljaju rezultati istraživanja koji potvrđuju spoznaje važnosti samoregulacije učenja u tri temeljna obrazovna područja o kojoj ovise dobri rezultati učenja. Rad je analitički i pregledni čiji je cilj povezati osnovu samoregulacije učenja kroz tri temeljna obrazovna područja, pokazati opće karakteristike samoregulacije i specifičnosti s obzirom na pojedino područje. Ove teorijske spoznaje trebale bi biti dobra osnova za daljnje empirijske provjere u cilju pronalaženja adekvatnijih znanstvenih modela funkcioniranja samoregulacije učenja u specifičnim obrazovnim područjima, kao i metoda i oblika rada u nastavi kako bi se učenike naučilo kako učiti pojedina obrazovna područja te ih se pripremilo za cjeloživotno obrazovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija