Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 884466

Utjecaj kulture na ponašanje potrošača prehrambenih proizvoda u Republici Hrvatskoj


Knežević, Sanja; Bilić, Nikolina
Utjecaj kulture na ponašanje potrošača prehrambenih proizvoda u Republici Hrvatskoj // Praktični menadžment, 6 (2015), 1; 157-164 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 884466 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj kulture na ponašanje potrošača prehrambenih proizvoda u Republici Hrvatskoj
(The impact of culture on the behavior of consumers of food products in the Republic of Croatia)

Autori
Knežević, Sanja ; Bilić, Nikolina

Izvornik
Praktični menadžment (1847-8107) 6 (2015), 1; 157-164

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
kultura, ponašanje potrošača, Republika Hrvatska
(culture, consumer behavior, Croatia)

Sažetak
Prilikom ulaska na globalno tržište poduzeća se suočavaju s brojnim izazovima, pa tako i kulturološkim. S obzirom na veliku konkurenciju, mogućnosti i različitosti na globalnom tržištu cilj poduzeća je što je više moguće približiti se kupcima. Pristupajući globalnom tržištu, potrebno je poznavati kulturološku pozadinu te je nužno analizirati kulturološke razlike domaćeg i inozemnog okruženja. Od suštinskog značaja za poslovanje poduzeća na međunarodnom tržištu je razumijevanje kulture tih nacija. Ponašanje potrošača je kompleksan proces na koji utječe niz čimbenika. Jedna od najvažnijih funkcija marketinga je kontinuirano praćenje potreba potrošača i svih čimbenika koji djeluju na njegovo ponašanje. Jedan od tih čimbenika je kultura. U radu će se opisati utjecaj kulture na ponašanje potrošača. Cilj ovog rada je ukazati na važnost kulturnih razlika u smislu njihova utjecaja na ponašanje potrošača te na koji način je kultura utjecala na potrošače prehrambenih proizvoda Republike Hrvatske nakon njenog ulaska u Europsku uniju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Slavonskom Brodu

Profili:

Avatar Url Sanja Knežević Kušljić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Knežević, Sanja; Bilić, Nikolina
Utjecaj kulture na ponašanje potrošača prehrambenih proizvoda u Republici Hrvatskoj // Praktični menadžment, 6 (2015), 1; 157-164 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Knežević, S. & Bilić, N. (2015) Utjecaj kulture na ponašanje potrošača prehrambenih proizvoda u Republici Hrvatskoj. Praktični menadžment, 6 (1), 157-164.
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Sanja and Bili\'{c}, Nikolina}, year = {2015}, pages = {157-164}, keywords = {kultura, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, Republika Hrvatska}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment}, volume = {6}, number = {1}, issn = {1847-8107}, title = {Utjecaj kulture na pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a prehrambenih proizvoda u Republici Hrvatskoj}, keyword = {kultura, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, Republika Hrvatska} }
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Sanja and Bili\'{c}, Nikolina}, year = {2015}, pages = {157-164}, keywords = {culture, consumer behavior, Croatia}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment}, volume = {6}, number = {1}, issn = {1847-8107}, title = {The impact of culture on the behavior of consumers of food products in the Republic of Croatia}, keyword = {culture, consumer behavior, Croatia} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font