Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 884372

Neuroznanost, nastava, učenje i razvoj govora


Velički, Vladimira; Topolovčan, Tomislav
Neuroznanost, nastava, učenje i razvoj govora // Nastava i škola za net-generacije / Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 77-114


CROSBI ID: 884372 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neuroznanost, nastava, učenje i razvoj govora
(Neuroscience, teaching, learning and speech development)

Autori
Velički, Vladimira ; Topolovčan, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Nastava i škola za net-generacije

Urednik/ci
Matijević, Milan

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2017

Raspon stranica
77-114

ISBN
978-953-8115-20-2

Ključne riječi
govor, jezik, nastava, neuroznanost, neurodidaktika, učenje
(speech, language, teaching, neuroscience, learning, neurodidactic)

Sažetak
U radu autori teorijsko-komparativnom analizom prikazuju i objašnjavaju značenje pojedinih spoznaja neuroznanosti za razvoj govora te općenito organizaciju učenja i nastave učenika primarnog i sekundarnog obrazovanja. Prvotno objašnjavaju funkcioniranje mozga i načine na koje mozak uči te prikazuju implikacije tih spoznaja za organizaciju učenja i nastave. Potom analiziraju utjecaj pokreta na razvoj govora, nastojeći odgovoriti na pitanje može li se povući paralela u nastanku govora kod čovjeka kao vrste i čovjeka kao jedinke, može li ruka koja je potakla razvoj govora kod drevnog čovjeka biti i sada faktor koji će djetetu otvoriti čudesna vrata govora? Na temelju ove studije autori zaključuju da je djeci potrebno organizirati učenje i nastavu koja je u skladu s njihovim razvojnim fazama i načinom funkcioniranja mozga. Pritom se misli na afirmiranje didaktičkih elemenata i određenih reformskih pedagogija u vidu učenja istraživanjem, rješavanjem problema, suradničkog učenja, projektnog učenja, učenja igrom i djelovanju usmjerenog učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
HRZZ-IP-2013-11-3814 - Nastava i škola za net-generacije: unutarnja reforma nastave u osnovnim i srednjim školama (SCHOOL 4 NET-GEN) (Matijević, Milan, HRZZ - 2013-11) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Velički, Vladimira; Topolovčan, Tomislav
Neuroznanost, nastava, učenje i razvoj govora // Nastava i škola za net-generacije / Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 77-114
Velički, V. & Topolovčan, T. (2017) Neuroznanost, nastava, učenje i razvoj govora. U: Matijević, M. (ur.) Nastava i škola za net-generacije. Zagreb, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 77-114.
@inbook{inbook, author = {Veli\v{c}ki, Vladimira and Topolov\v{c}an, Tomislav}, editor = {Matijevi\'{c}, M.}, year = {2017}, pages = {77-114}, keywords = {govor, jezik, nastava, neuroznanost, neurodidaktika, u\v{c}enje}, isbn = {978-953-8115-20-2}, title = {Neuroznanost, nastava, u\v{c}enje i razvoj govora}, keyword = {govor, jezik, nastava, neuroznanost, neurodidaktika, u\v{c}enje}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Veli\v{c}ki, Vladimira and Topolov\v{c}an, Tomislav}, editor = {Matijevi\'{c}, M.}, year = {2017}, pages = {77-114}, keywords = {speech, language, teaching, neuroscience, learning, neurodidactic}, isbn = {978-953-8115-20-2}, title = {Neuroscience, teaching, learning and speech development}, keyword = {speech, language, teaching, neuroscience, learning, neurodidactic}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font