Pregled bibliografske jedinice broj: 88434
Pedagoško mjerenje u eksperimentu s dvije grupe
Pedagoško mjerenje u eksperimentu s dvije grupe // Teorijsko metodološka usmjerenost pedagoških istraživanja : zbornik radova / Mužić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2001. str. 212-232 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 88434 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoško mjerenje u eksperimentu s dvije grupe
(Pedagogical measurment in experiment with two groups)
Autori
Itković, Zora
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Teorijsko metodološka usmjerenost pedagoških istraživanja : zbornik radova
/ Mužić, Vladimir - Rijeka : Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2001, 212-232
Skup
Teorijsko metodološka usmjerenost pedagoških istraživanja
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 27.04.2001. - 28.04.2001
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
pedagoško mjerenje; eksperiment
(pedagogical measurment; experiment)
Sažetak
Rad je prikaz statističkih postupaka mjerenja učinaka edukacije učenika u eksperimentu s dvije skupine. Posebno se skreće pozornost na odgojne učinke kao značajne predikatore prevencije neželjenog ponašanja mladih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija