Pregled bibliografske jedinice broj: 884211
Menadžment novog proizvoda
Menadžment novog proizvoda. Osijek: Studio HS internet, 2017 (monografija)
CROSBI ID: 884211 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Menadžment novog proizvoda
(New product management)
Autori
Knežević, Sanja ; Duspara, Lena
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, strucna
Izdavač
Studio HS internet
Grad
Osijek
Godina
2017
Stranica
123
ISBN
978-953-7847-14-2
Ključne riječi
novi proizvod, inovacija
(new product, innovation)
Sažetak
Uloga inovacija presudna je u društvenom i gospodarskom razvoju jer poboljšava nacionalnu proizvodnju, stimulira ekonomski rast, osigurava konkurentnost te poboljšava kvalitetu života. Sposobnost inoviranja jedan je od najvažnijih čimbenika gospodarske moći poduzeća, ali i cijele zemlje. Inovacije/novi proizvodi pomažu poduzećima da rastu. Taj rast se može mjeriti ostvarenim profitom, ali također i znanjem, iskustvom i kvalitetom
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Slavonskom Brodu