Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 884017

BOJE ZA DJECU U MARKETINGU I MEDIJIMA


Hunjet, Anica; Gros, Maja
BOJE ZA DJECU U MARKETINGU I MEDIJIMA // International Conference MATRIB 2017 MATERIALS, TRIBOLOGY, RECYCLING / Sanja Šolić, Natalija Dolić (ur.).
Varaždin: Sveučilište Sjever, 2017. str. 80-89 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 884017 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
BOJE ZA DJECU U MARKETINGU I MEDIJIMA
(COLORS FOR CHILDREN IN MARKETING AND MEDIA)

Autori
Hunjet, Anica ; Gros, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
International Conference MATRIB 2017 MATERIALS, TRIBOLOGY, RECYCLING / Sanja Šolić, Natalija Dolić - Varaždin : Sveučilište Sjever, 2017, 80-89

Skup
International Conference MATRIB 2017 MATERIALS, TRIBOLOGY, RECYCLING

Mjesto i datum
Vela Luka, Hrvatska, 29.06.2017. - 01.07.2017

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
psihologija boja, boje za djecu, boje u marketingu, boje u medijima
(color psychology, colors for children, colors in marketing, colors in media)

Sažetak
Korištenje boja kao sredstvo za izazivanje emocionalnih reakcija rašireno je u marketingu i medijima. Radi li se o odraslima ili o djeci, korištenje boja je svuda oko nas i nemoguće je ne imati emocionalne reakcije na određene proizvode. Psihologija boja za djecu pokazuje se kao jedan od ključnih elemenata u marketingu i medijima koji mogu privući djecu, koje nadalje šire svoje konzumerističke horizonte, a samim time i navike. Neposrednim djelovanjem na djecu, djeluje se i na roditelje. U ovom radu je prikazan način na koji proizvođači usklađuju svoje potrebe marketinga i promocije sa svim saznanjima o psihologiji boja koja je ključni dio dizajna. Ovaj rad bavi se i proučavanjem korištenih boja u medijima i marketingu za djecu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tekstilna tehnologija, Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Anica Hunjet (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hunjet, Anica; Gros, Maja
BOJE ZA DJECU U MARKETINGU I MEDIJIMA // International Conference MATRIB 2017 MATERIALS, TRIBOLOGY, RECYCLING / Sanja Šolić, Natalija Dolić (ur.).
Varaždin: Sveučilište Sjever, 2017. str. 80-89 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Hunjet, A. & Gros, M. (2017) BOJE ZA DJECU U MARKETINGU I MEDIJIMA. U: Sanja Šolić, N. (ur.)International Conference MATRIB 2017 MATERIALS, TRIBOLOGY, RECYCLING.
@article{article, author = {Hunjet, Anica and Gros, Maja}, editor = {Sanja \v{S}oli\'{c}, N.}, year = {2017}, pages = {80-89}, keywords = {psihologija boja, boje za djecu, boje u marketingu, boje u medijima}, title = {BOJE ZA DJECU U MARKETINGU I MEDIJIMA}, keyword = {psihologija boja, boje za djecu, boje u marketingu, boje u medijima}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Sjever}, publisherplace = {Vela Luka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Hunjet, Anica and Gros, Maja}, editor = {Sanja \v{S}oli\'{c}, N.}, year = {2017}, pages = {80-89}, keywords = {color psychology, colors for children, colors in marketing, colors in media}, title = {COLORS FOR CHILDREN IN MARKETING AND MEDIA}, keyword = {color psychology, colors for children, colors in marketing, colors in media}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Sjever}, publisherplace = {Vela Luka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font