Pregled bibliografske jedinice broj: 884017
BOJE ZA DJECU U MARKETINGU I MEDIJIMA
BOJE ZA DJECU U MARKETINGU I MEDIJIMA // International Conference MATRIB 2017 MATERIALS, TRIBOLOGY, RECYCLING / Sanja Šolić, Natalija Dolić (ur.).
Varaždin: Sveučilište Sjever, 2017. str. 80-89 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 884017 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
BOJE ZA DJECU U MARKETINGU I MEDIJIMA
(COLORS FOR CHILDREN IN MARKETING AND MEDIA)
Autori
Hunjet, Anica ; Gros, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
International Conference MATRIB 2017 MATERIALS, TRIBOLOGY, RECYCLING
/ Sanja Šolić, Natalija Dolić - Varaždin : Sveučilište Sjever, 2017, 80-89
Skup
International Conference MATRIB 2017 MATERIALS, TRIBOLOGY, RECYCLING
Mjesto i datum
Vela Luka, Hrvatska, 29.06.2017. - 01.07.2017
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
psihologija boja, boje za djecu, boje u marketingu, boje u medijima
(color psychology, colors for children, colors in marketing, colors in media)
Sažetak
Korištenje boja kao sredstvo za izazivanje emocionalnih reakcija rašireno je u marketingu i medijima. Radi li se o odraslima ili o djeci, korištenje boja je svuda oko nas i nemoguće je ne imati emocionalne reakcije na određene proizvode. Psihologija boja za djecu pokazuje se kao jedan od ključnih elemenata u marketingu i medijima koji mogu privući djecu, koje nadalje šire svoje konzumerističke horizonte, a samim time i navike. Neposrednim djelovanjem na djecu, djeluje se i na roditelje. U ovom radu je prikazan način na koji proizvođači usklađuju svoje potrebe marketinga i promocije sa svim saznanjima o psihologiji boja koja je ključni dio dizajna. Ovaj rad bavi se i proučavanjem korištenih boja u medijima i marketingu za djecu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tekstilna tehnologija, Psihologija