Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 883981

Komunikacijske strategije u upravljanju umjetničkim proizvodima


Valčić, Marija
Komunikacijske strategije u upravljanju umjetničkim proizvodima, 2012., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 883981 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikacijske strategije u upravljanju umjetničkim proizvodima
(Communication strategies in managing art products)

Autori
Valčić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
17.09

Godina
2012

Stranica
224

Mentor
Zagrabljić Rotar, Nada

Ključne riječi
umjetnost, umjetnici, komunikacija, komunikacijske strategije, upravljanje
(art, artists, communication, communication strategies, management)

Sažetak
U suvremenim društvenim uvjetima neophodno je tijesno povezivanje umjetnosti i umjetnika, te povezivanje menadžmenta i umjetnosti na razini znanstvene i profesionalne suradnje. Iz toga proizlazi potreba da se izrade komunikacijske strategije koje će pridonjeti boljoj sinergiji između obje profesije i oba znanstvena područja. Metodološki u radu se, nakon analize sadržaja, započelo s izradom anketnog upitnika s kojim je obuhvaćeno 100 muzeja i galerija u zemlji te 200 umjetnika. Istraživanje se vršilo i preko dubinskog intervju. U istraživanju su primjenjivane kvantitativne i kvalitativne metode. Rezultati provedenog istraživanja su da organizacije i umjetnici prakticiraju tri modela komunikacijskih strategija: informativni, dvosmjerni simetrični model i dvosmjerni asimetrični model komunikacijskih strategija. Rezultati ujedno jasno pokazuju da komunikacijske strategije prema javnosti, publici, umjetnicima i upravljanje umjetničkim proizvodima jesu ujedno i dio funkcije menadžmenta koji uspostavlja i održava odnose.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Valčić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Valčić, Marija
Komunikacijske strategije u upravljanju umjetničkim proizvodima, 2012., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
Valčić, M. (2012) 'Komunikacijske strategije u upravljanju umjetničkim proizvodima', doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Val\v{c}i\'{c}, Marija}, year = {2012}, pages = {224}, keywords = {umjetnost, umjetnici, komunikacija, komunikacijske strategije, upravljanje}, title = {Komunikacijske strategije u upravljanju umjetni\v{c}kim proizvodima}, keyword = {umjetnost, umjetnici, komunikacija, komunikacijske strategije, upravljanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Val\v{c}i\'{c}, Marija}, year = {2012}, pages = {224}, keywords = {art, artists, communication, communication strategies, management}, title = {Communication strategies in managing art products}, keyword = {art, artists, communication, communication strategies, management}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font