Pregled bibliografske jedinice broj: 883981
Komunikacijske strategije u upravljanju umjetničkim proizvodima
Komunikacijske strategije u upravljanju umjetničkim proizvodima, 2012., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 883981 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijske strategije u upravljanju umjetničkim proizvodima
(Communication strategies in managing art products)
Autori
Valčić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.09
Godina
2012
Stranica
224
Mentor
Zagrabljić Rotar, Nada
Ključne riječi
umjetnost, umjetnici, komunikacija, komunikacijske strategije, upravljanje
(art, artists, communication, communication strategies, management)
Sažetak
U suvremenim društvenim uvjetima neophodno je tijesno povezivanje umjetnosti i umjetnika, te povezivanje menadžmenta i umjetnosti na razini znanstvene i profesionalne suradnje. Iz toga proizlazi potreba da se izrade komunikacijske strategije koje će pridonjeti boljoj sinergiji između obje profesije i oba znanstvena područja. Metodološki u radu se, nakon analize sadržaja, započelo s izradom anketnog upitnika s kojim je obuhvaćeno 100 muzeja i galerija u zemlji te 200 umjetnika. Istraživanje se vršilo i preko dubinskog intervju. U istraživanju su primjenjivane kvantitativne i kvalitativne metode. Rezultati provedenog istraživanja su da organizacije i umjetnici prakticiraju tri modela komunikacijskih strategija: informativni, dvosmjerni simetrični model i dvosmjerni asimetrični model komunikacijskih strategija. Rezultati ujedno jasno pokazuju da komunikacijske strategije prema javnosti, publici, umjetnicima i upravljanje umjetničkim proizvodima jesu ujedno i dio funkcije menadžmenta koji uspostavlja i održava odnose.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti