Pregled bibliografske jedinice broj: 883849
Likovna interpretacija književnoumjetničkih tekstova
Likovna interpretacija književnoumjetničkih tekstova // Nove smjernice u odgoju i obrazovanju/Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića / Brala-Mudrovčić, Jasminka (ur.).
Gospić: Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2017. str. 357-369 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 883849 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Likovna interpretacija književnoumjetničkih tekstova
(Visual interpretation of literary text)
Autori
Vivoda, Ana ; Vrcić-Mataija, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Nove smjernice u odgoju i obrazovanju/Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića
/ Brala-Mudrovčić, Jasminka - Gospić : Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2017, 357-369
ISBN
978-953-331-122-7
Skup
V. Dani Šime i Ante Starčevića
Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 07.05.2015. - 08.05.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
dječja književnost, likovna kultura, umjetnička knjiga/slikovnica, obrazovanje
(children's literature, arts, artist book / picture book, education)
Sažetak
Nastojeći povezati sadržaje kolegija Dječje književnosti te Izvannastavnih likovnih aktivnosti, istraživali smo različitost studentske recepcije i likovne interpretacije klasičnih djela dječje književnosti. Fokusirajući se na književno stvaralaštvo jedne od najistaknutijih hrvatskih književnica Ivane Brlić Mažuranić, motivirali smo niz samostalnih studentskih istraživanja likovnog oblikovanja dječje knjige. Preispitujući značenje pojma knjige u formalnom i sadržajnom pogledu, propitivali smo različite načine komunikacije s književnim tekstom, odnose između osobnog doživljaja i kolektivne percepcije, odnose između subjektivnog razumijevanja književnog predloška i autorskog pristupa njegovoj likovnoj interpretaciji s ciljem produbljivanja studentskog razumijevanja obaju umjetničkih medija. Kroz nekoliko jednosemestralnih istraživanja, koja su obuhvatila rad na osnovi različitih književnih rodova i umjetničkih tekstova, nastojali smo razmatrati važnost umjetnosti - književne i likovne kulture, kao i kreativnog sudjelovanja u svim segmentima edukacijskog procesa. Prezentirajući realizirane projekte, želimo još jednom otvoriti prostor za komunikaciju i doprinijeti ostvarivanju kvalitetne platforme za izučavanje i unaprjeđivanje obrazovnog procesa te naglasiti potrebu za kvalitetnijim i sveobuhvatnijim pristupom u promišljanju uloge umjetnosti u osnovnom obrazovanju
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Povijest umjetnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru