Pregled bibliografske jedinice broj: 883728
Odgojne vrijednosti u Pričama iz davnine Ivane Brlić-Mažuranić
Odgojne vrijednosti u Pričama iz davnine Ivane Brlić-Mažuranić // Stoljeće Priča iz davnina Ivane Brlić-Mažuranić / A Century of Ivana Brlić-Mažuranić Tales of Long Ago / Engler, Tihomir ; Kos-Lajtman, Andrijana ; Kujundžić, Nada (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti, 2016. str. 88-89 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 883728 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgojne vrijednosti u Pričama iz davnine Ivane Brlić-Mažuranić
(Educational values in Ivana Brlić-Mažuranić's Tales of Long Ago)
Autori
Mlinarević, Vesnica ; Huljev, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Stoljeće Priča iz davnina Ivane Brlić-Mažuranić / A Century of Ivana Brlić-Mažuranić Tales of Long Ago
/ Engler, Tihomir ; Kos-Lajtman, Andrijana ; Kujundžić, Nada - Zagreb : Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti, 2016, 88-89
ISBN
978-953-57604-2-9
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija Stoljeće priča iz davnine Ivane Brlić-Mažuranić
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 12.10.2016. - 15.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
odgojni pristup književnosti, pedagoški usmjereno čitanje, sustav vrijednosti
(educational approach to literature, pedagogically-oriented reading, value system)
Sažetak
Živeći u vremenu progresivne demoralizacije društva i atrofiranja temeljnih vrijednosti, pedagoški usmjerena čitanja nailaze na plodno istraživačko tlo. Rad polazi od hipoteze da Priče iz davnine Ivane Brlić-Mažuranić oblikuju i determiniraju bitne odgojne orijentacije koje će se potom u radu tipologizirati analitičkih iščitavanjem. Analiza odgojnih vrijednosti u promatranom književnom djelu, tipologizirana u hijerarhiju vrijednosti, omogućit će bolji i jasniji uvid u odgojni pristup književnosti, no isto tako, pružit će i dodatni širi uvid u odgojni pristup u hrvatskom kulturalnom kontekstu, kao i u sustav vrijednosti same autorice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija
Napomena
Cjelokupan će se rad tiskati u Zborniku radova konferencije.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek,
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Odjel za kulturologiju