Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 883687

Vrednovanje učenika mlađe školske dobi u nastavi Glazbene kulture


Mihaljević, Marija
Vrednovanje učenika mlađe školske dobi u nastavi Glazbene kulture, 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 883687 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vrednovanje učenika mlađe školske dobi u nastavi Glazbene kulture
(Assessment of young school-age childrenin in Music instruction)

Autori
Mihaljević, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
03.07

Godina
2017

Stranica
86

Mentor
Šulentić Begić, Jasna

Ključne riječi
nastava glazbe, područja u nastavi glazbe, vrednovanje, ocjenjivanje
(Music, teaching areas of Music teaching, assessment, grading)

Sažetak
Prema Nastavnom planu i programu za osnovnu školu iz 2006./07. godine nastava Glazbene kulture provodi se prema otvorenom modelu. Učenici se kroz otvoreni model u nastavi glazbe susreću s područjima pjevanja, sviranja, slušanja glazbe i elementima glazbene kreativnosti/glazbenim igrama. Područje slušanja glazbe, koje je jedino obvezno područje, je područje koje razvija učenikov glazbeni ukus i utječe na njegovu sposobnost uspostavljanja kriterija za kritičko i estetski utemeljeno procjenjivanje glazbe. Opisane su dokimološke spoznaje o nastavi glazbe, te su opisani dokimološki termini. Vrednovanje učenika se odnosi na praćenje, provjeravanje i ocjenjivanje. Pri ocjenjivanju učenika, učitelji moraju u obzir uzeti urođene glazbene sposobnosti učenika. U okviru diplomskog rada provedeno je istraživanje u OŠ Matije Petra Katančića u Valpovu. Podatci su prikupljeni pomoću postupka sustavnog promatranja (gdje je praćeno šest nastavnih sati Glazbene kulture) i anketiranja kojemu je pristupilo 58 ispitanika, a kao instrumenti istraživanja korišteni su dnevnik praćenja i anketni upitnik koji su ispunili učitelji različitih dijelova Hrvatske. Svrha istraživanja je bila dobivanje povratne informacije o mišljenju i načinima vrednovanja učenika mlađe školske dobi u nastavi Glazbene kulture. Rezultati istraživanja su pokazali djelomično provođenje otvorenog modela nastave glazbe (gdje je u središtu pjevanje, a ne sviranje), te slabo poznavanje metodičkih uputa za ocjenjivanje učenika kao i poznavanje uvodnog dijela Nastavnog plana i programa za osnovnu školu koji se odnosi na Glazbenu kulturu. Potrebna je temeljitija dokimološka priprema budućih i sadašnjih učitelja za unaprjeđenje nastave Glazbene kulture.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Mihaljević, Marija
Vrednovanje učenika mlađe školske dobi u nastavi Glazbene kulture, 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Mihaljević, M. (2017) 'Vrednovanje učenika mlađe školske dobi u nastavi Glazbene kulture', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mihaljevi\'{c}, Marija}, year = {2017}, pages = {86}, keywords = {nastava glazbe, podru\v{c}ja u nastavi glazbe, vrednovanje, ocjenjivanje}, title = {Vrednovanje u\v{c}enika mla\dje \v{s}kolske dobi u nastavi Glazbene kulture}, keyword = {nastava glazbe, podru\v{c}ja u nastavi glazbe, vrednovanje, ocjenjivanje}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mihaljevi\'{c}, Marija}, year = {2017}, pages = {86}, keywords = {Music, teaching areas of Music teaching, assessment, grading}, title = {Assessment of young school-age childrenin in Music instruction}, keyword = {Music, teaching areas of Music teaching, assessment, grading}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font