Pregled bibliografske jedinice broj: 883686
Utjecaj glazbenih aktivnosti na emocije učenika primarnog obrazovanja
Utjecaj glazbenih aktivnosti na emocije učenika primarnog obrazovanja, 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 883686 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj glazbenih aktivnosti na emocije učenika primarnog obrazovanja
(The influence of music activities on the emotions of primary school pupils)
Autori
Mijatović, Hana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
03.07
Godina
2017
Stranica
95
Mentor
Šulentić Begić, Jasna
Ključne riječi
glazbene aktivnosti, emocije, nastava glazbe, neglazbeni predmeti, razredna nastava
(music activities, emotions, music instruction, non-music subjects, teaching young learners)
Sažetak
Tema ovog rada je utjecaj glazbenih aktivnosti na emocije učenika primarnog obrazovanja. Glazbene aktivnosti u nastavi glazbe primarnoga obrazovanja obuhvaćaju pjevanje, sviranje, slušanje glazbe i glazbene igre. Osim u Glazbenoj kulturi, glazbene aktivnosti mogu se provoditi i u nastavi neglazbenih predmeta. U okviru rada provedeno je akcijsko istraživanje koje se odvijalo tijekom četiri tjedna školske godine 2016./17. u osnovnoj školi „Vijenac“ u Osijeku u jednom trećem razredu. Cilj istraživanja je bio ispitati utjecaj glazbenih aktivnosti u stvaranju emocija kod učenika. Tijekom istraživanja osmišljeni su i održani nastavni sati Glazbene kulture te ostalih predmeta u kojima su se koristile glazbene aktivnosti koje su obuhvaćale pjevanje, sviranje, slušanje glazbe i glazbene igre. Nakon održanih sati pomoću anketnog upitnika ispitane su pozitivne i negativne emocije učenika tijekom provedbe glazbenih aktivnosti na satu Glazbene kulture te na satima neglazbenih predmeta. Anketiranjem je obuhvaćeno 15 ispitanika (9 djevojčica i 6 dječaka). Također, pomoću dnevnika praćenja nastavnih sati, zabilježene su emocije učenika tijekom provedbe pojedine glazbene aktivnosti. Rezultati istraživanja pokazali su da glazbene aktivnosti utječu na stvaranje emocija kod učenika, odnosno da znatno više utječu na stvaranje pozitivnih nego na stvaranje negativnih emocija kod učenika. Također, pokazalo se kako sviranje ponajviše djeluje na stvaranje pozitivnih emocija kod učenika, zatim je uslijedilo pjevanje, glazbene igre i slušanje glazbe, iako neznatno u izazivanja pozitivnih emocija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(mentor)