Pregled bibliografske jedinice broj: 883370
Ima li škola odgovornost i prema svojim dramski darovitim učenicima?
Ima li škola odgovornost i prema svojim dramski darovitim učenicima? // Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika / Zrilić, Smiljana (ur.).
Zadar, 2016. str. 449-459 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 883370 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ima li škola odgovornost i prema svojim dramski darovitim učenicima?
(Are drama gifted and talented students also a responsibility of its
schools?)
Autori
Rimac Jurinović, Maša ; Šišak Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika
/ Zrilić, Smiljana - Zadar, 2016, 449-459
ISBN
978-953-331-135-7
Skup
Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 25.02.2016. - 27.02.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
dramski daroviti učenici, socijalne vještine, forum-kazalište, dramski odgoj
(drama gifted and talented students, social skills, Forum Theatre, educational theatre and drama)
Sažetak
Cilj je ovoga rada ispitati kako na socijalne vještine dramski darovitih učenika utječe rad na zajedničkim forum-scenama te njihovo javno izvođenje na satovima razrednog odjela (7. i 8. razred osnovne škole). Forum-teatar je kao metoda dramskoga odgoja izrazito primjenjiv u radu s učenicima osnovnoškolskoga uzrasta te predstavlja način iskustvenoga učenja. S obzirom na prirodu forum-teatra, tema kojom se bavi i koju propituje je nenasilje. Rezultat rada pokazuju da se korištenjem metoda forum- teatra u radu s darovitim učenicima jačaju njihove socijalne vještine. Osim tih individualnih potreba, dramski daroviti osvještavaju potencijal svoje darovitosti praktičnom primjenom svoga dara te na taj način ovakav oblik rada predstavlja dobrobit za darovitog pojedinca, ali i školu općenito. Zaključno, iako se obrazovni sadržaji rada s dramski darovitima nikako ne smiju zanemariti, rezultati istraživanja pokazuju da se naglašavanjem odgojnoga aspekta omogućava cjelovit razvoj darovitoga pojedinca.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb