Pregled bibliografske jedinice broj: 883028
VREDNOVANJE NASTAVNIH SADRŽAJA TRADICIONALNE NASTAVE I NASTAVE NA SUSTAVU MOODLE U ČETVRTOM RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE IZ PODRUČNOG ZNANJA LJUDSKO TIJELO
VREDNOVANJE NASTAVNIH SADRŽAJA TRADICIONALNE NASTAVE I NASTAVE NA SUSTAVU MOODLE U ČETVRTOM RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE IZ PODRUČNOG ZNANJA LJUDSKO TIJELO, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 883028 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
VREDNOVANJE NASTAVNIH SADRŽAJA TRADICIONALNE NASTAVE I NASTAVE NA SUSTAVU MOODLE U ČETVRTOM RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE IZ PODRUČNOG ZNANJA LJUDSKO TIJELO
(EVALUATION OF CONTENTS TRADITIONAL TEACHING AND TEACHING IN THE MOODLE SYSTEM OF DOMAIN KNOWLEDGE HUMAN BODY IN THE FOURTH GRADE OF THE PRIMARY SCHOOL)
Autori
Margarita Krvavac
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
27.06
Godina
2017
Stranica
61
Mentor
Suzana Tomaš
Ključne riječi
vrednovanje oblikovanih nastavnih sadržaja u sustavu Moodle, tradicionalna nastava, nastava Prirode i društva, informacijska i komunikacijska tehnologija, sustavi za e-učenje
(evaluation of formatted contents in the Moodle system, traditional teaching, school subject Nature and Society, information and communication technology, e-learning systems)
Sažetak
Teorijski dio rada se odnosi na sustav Moodle, ADDIE model oblikovanja, vrednovanje oblikovanih nastavnih sadržaja, tradicionalnu nastavu i nastavni predmet Priroda i društvo u četvrtome razredu osnovne škole. Vrednovanje nastavnih sadržaja koje oblikujemo je od ključne važnosti kako bi poboljšali kvalitetu oblikovanih sadržaja. Empirijski dio se bavi eksperimentalnim istraživanjem s paralelnim skupinama na uzorku od 66 učenika te opisuje njegovo okružje i tijek. Cilj istraživanja je bio ispitati utjecaj učenja područnog znanja Ljudsko tijelo, primjene sustava Moodle na znanje učenika o ljudskom organizmu, o sustavima organa i osjetilima živčanog sustava te provesti postupak vrednovanja oblikovanja nastavnih sadržaja u sustavu Moodle. Rezultati koji su prikazani unutar ovoga rada samo su dio spektra istraživanja vezanih za nastavu koja se odvija preko sustava za e- učenje, uspoređujući ju sa tradicionalnom nastavom. Usporedba kvaliteta jednog i drugog oblika nastave pruža bolje snalaženje u odgojno-obrazovnom procesu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu