Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 882960

Upravljanje odgojno-obrazovnim ustanovama: menadžment i marketing u školama


Krce Miočić, Božena; Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Najev Čačija, Ljiljana
Upravljanje odgojno-obrazovnim ustanovama: menadžment i marketing u školama / Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016


CROSBI ID: 882960 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje odgojno-obrazovnim ustanovama: menadžment i marketing u školama
(Management in Educational Institutions: Management and marketing in schools)

Autori
Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Sveučilište u Zadru

Grad
Zadar

Godina
2016

Stranica
392

ISBN
978-953-331-129-6

Ključne riječi
Odgojno-obrazovne ustanove ; menadžment ; marketing ; škole
(Educational institutions ; management ; marketing ; schools)

Sažetak
Knjiga je strukturirana tako da sustavno obuhvati ne samo načelna pitanja razvoja društva i uloge obrazovanja u njemu (no, i ta je problematika obrađena u prvom poglavlju), nego je, ponajprije, usmjerena razumijevanju „menadžerske“ komponente upravljanja u obrazovnim/odgojnim institucijama. U drugom poglavlju ponuđena su opća tumačenja upravljanja i odlučivanja, i to kao uvod u detaljniju fokusiranu razradu specifičnosti konteksta u kojem djeluju obrazovne/odgojne institucije. Treće poglavlje bavi se osnovnim elementima pravnog okvira – s osobitim naglaskom na kompetencije, ovlasti i ključne dokumente. U četvrtom poglavlju detaljno su obrađeni dionici i procesi u kontekstu rada obrazovnih/odgojnih institucija. Pritom treba izdvojiti organizaciju rada, motiviranje i delegiranje kao teme kojima bi današnji učenici dodijelili oznaku catchy! Peto poglavlje obrađuje marketinške aspekte djelovanja obrazovnih/odgojnih institucija – osmišljeno na način da su menadžeri u takvim institucijama ciljna skupina koja bi marketing trebala provoditi u praksi. Financijski i računovodstveni aspekti rada pomno su razrađeni u šestom poglavlju. Projekti, taj Damoklov mač svih institucija u zemljama članicama EU, razmatraju se u sedmom poglavlju, dok je upravljanje inkluzivnim razredom, kao specifična cjelina i nastavak sedmog poglavlja, razrađeno u osmom. Benchmarking, uvijek intrigantna tema, često pogrešno etiketirana kao „špijuniranje“ ili „kopiranje“, ponuđena je u devetom poglavlju kao koristan izvor ideja i inspiracije – bez nepotrebnog „otkrivanja tople vode“ u situacijama kada to nije nužno. Mogu li i trebaju li ravnatelji biti poduzetni(ci)? Provjerite u desetom poglavlju! Jedanaesto, zaključno poglavlje povezuje upravljanje sa specifičnostima ciljnih skupina kojima se usmjeravaju pojedine odluke, a to je ujedno poglavlje u kojem se sublimira važnost upravljanja i odlučivanja za sve dionike u obrazovnim/odgojnim institucijama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split,
Ekonomski fakultet, Zagreb,
Sveučilište u Zadru


Citiraj ovu publikaciju:

Krce Miočić, Božena; Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Najev Čačija, Ljiljana
Upravljanje odgojno-obrazovnim ustanovama: menadžment i marketing u školama / Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016
Krce Miočić, B., Pavičić, J., Alfirević, N. & Najev Čačija, L. (ur.) (2016) Upravljanje odgojno-obrazovnim ustanovama: menadžment i marketing u školama. Zadar. Sveučilište u Zadru.
@unknown{unknown, author = {Krce Mio\v{c}i\'{c}, Bo\v{z}ena and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and Alfirevi\'{c}, Nik\v{s}a and Najev \v{C}a\v{c}ija, Ljiljana}, year = {2016}, pages = {392}, keywords = {Odgojno-obrazovne ustanove, menad\v{z}ment, marketing, \v{s}kole}, isbn = {978-953-331-129-6}, title = {Upravljanje odgojno-obrazovnim ustanovama: menad\v{z}ment i marketing u \v{s}kolama}, keyword = {Odgojno-obrazovne ustanove, menad\v{z}ment, marketing, \v{s}kole}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar} }
@unknown{unknown, author = {Krce Mio\v{c}i\'{c}, Bo\v{z}ena and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and Alfirevi\'{c}, Nik\v{s}a and Najev \v{C}a\v{c}ija, Ljiljana}, year = {2016}, pages = {392}, keywords = {Educational institutions, management, marketing, schools}, isbn = {978-953-331-129-6}, title = {Management in Educational Institutions: Management and marketing in schools}, keyword = {Educational institutions, management, marketing, schools}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font