Pregled bibliografske jedinice broj: 882814
Kako odrediti kompetencije školskih pedagoga
Kako odrediti kompetencije školskih pedagoga // Napredak (Zagreb), 155 (2014), 3; 339-341 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 882814 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako odrediti kompetencije školskih pedagoga
(How to determine the competences of school pedagogues)
Autori
Silov, Mile
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 155
(2014), 3;
339-341
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
škola ; stručni suradnik ; školski pedagog ; kompetencije
(school ; expert associate ; school pedagogue ; competences)
Sažetak
Autor je prikazao pedagošku monografiju "Kompetencije školskih pedagoga" J. Ledić, S. Staničića i M. Turka (Rijeka, 2013). Ova je monografija nastala u okviru aktivnosti autora na poznatom znanstveno-istraživačkom projektu "Sveučilište i vanjsko okruženje u kontekstu europskih integracijskih procesa" (voditeljica: dr. sc. Jasminka Ledić). Autor prikaza tvrdi da je monografija "Kompetencije školskih pedagoga" "znanstveno djelo utemeljeno na kritičkoj analizi relevantne literature i rezultatima uspješno provedenog empirijskog istraživanja" (str. 341). Poglavlja u monografiji J. Ledić, S. Staničića i M. Turka (2013): Uloga školskih pedagoga u Hrvatskoj i njena konceptualizacija ; 2. Područje rada školskih pedagoga ; 3. Pretpostavke profesionalnosti školskih pedagoga ; 4. Kompetencije školskih pedagoga ; 5. Kompetencije školskih pedagoga: rezultati empirijskog istraživanja ; 6. Zaključci ; 7. Preporuke, prijedlozi i otvorena pitanja ; 8. Prilozi (instrumenti istraživanja) ; Sažetak ; 10. Abstract i 11. Literatura.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija