Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 882532

Poticanje likovne kreativnosti djece predškolske i rane školske dobi putem metode pričanja priča


Licul, Nina
Poticanje likovne kreativnosti djece predškolske i rane školske dobi putem metode pričanja priča // “Early Childhood Relationships: The Foundation for a Sustainable Future“ 69th OMEP International Conference Proceedings / Rogulj, Edita ; Višnjić Jevtić, Adrijana ; Jurčević-Lozančić, Anka (ur.).
Opatija, Hrvatska: OMEP Hrvatska, 2017. str. 165-180 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 882532 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poticanje likovne kreativnosti djece predškolske i rane školske dobi putem metode pričanja priča
(Stimulation of art creativity in children of pre-school and early school age through storytelling method)

Autori
Licul, Nina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
“Early Childhood Relationships: The Foundation for a Sustainable Future“ 69th OMEP International Conference Proceedings / Rogulj, Edita ; Višnjić Jevtić, Adrijana ; Jurčević-Lozančić, Anka - : OMEP Hrvatska, 2017, 165-180

ISBN
978-953-57634-1-3

Skup
69th OMEP World Assembly and Conference

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 19.06.2017. - 24.06.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Emocionalni razvoj ; Likovno izražavanje ; Poticanje kreativnosti ; Pričanje priča ; Razvoj kreativnosti
(Emotional development ; Artistic expression ; Stimulation of creativity ; Storytelling ; Creativity development)

Sažetak
Motivacija likovnog stvaralaštva djece predškolske i rane školske dobi temelji se na njihovom aktivnom emocionalnom odnosu prema okolini. Način doživljaja okoline ovisi o senzibilnosti djeteta i sposobnosti prenošenja doživljaja u estetski prikaz, jednako kao i o metodama prenošenja emocionalnog stanja voditelja likovne aktivnosti u svrhu poticanja likovnog izražavanja. U suvremenom svijetu i upotrebom digitalne tehnologije od najranije dobi djeca gube emocionalni odnos prema vizualnim informacijama, a vizualne informacije prihvaćaju kao površne i istinite činjenice. Pričanje priča kao metoda buđenja emocionalnih stanja ogleda se u humanističkom pristupu djetetu, u kojem poticanje emotivnih i mentalnih iskustava utječe na stimulaciju mašte, vizualizacije stvarnih i nestvarnih događaja, te aplikacije doživljaja u likovni proces. Osim niza pozitivnih efekata na verbotonalni, intelektualni i emocionalni razvoj djeteta, ova metoda pogoduje razvijanju kreativnih čimbenika i može imati terapijsku vrijednost. Interdisciplinarnost i holistički karakter metode pričanja priča ogleda se u poticanju cjelovitog kognitivnog, psihomotoričkog i afektivnog razvoja djeteta. U radu su analizirani likovno-stvaralački procesi djece uključene u muzejske radionice kao dijela projekta pričanja priča. Priče su potjecale iz zavičajne baštine, bile su vezane uz originalna likovno-umjetnička djela i ispričane su u autentičnim prostorima. Cjelovitim pristupom metodi pričanja priča razvijaju se receptivne sposobnosti djeteta, sposobnosti stvaranja slikovitih misaonih oblika, bogati se doživljajno i moralno iskustvo i razvija sposobnost ekspresije misaonih formi upotrebom različitih likovnih tehnika.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Nina Licul (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Licul, Nina
Poticanje likovne kreativnosti djece predškolske i rane školske dobi putem metode pričanja priča // “Early Childhood Relationships: The Foundation for a Sustainable Future“ 69th OMEP International Conference Proceedings / Rogulj, Edita ; Višnjić Jevtić, Adrijana ; Jurčević-Lozančić, Anka (ur.).
Opatija, Hrvatska: OMEP Hrvatska, 2017. str. 165-180 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Licul, N. (2017) Poticanje likovne kreativnosti djece predškolske i rane školske dobi putem metode pričanja priča. U: Rogulj, E., Višnjić Jevtić, A. & Jurčević-Lozančić, A. (ur.)“Early Childhood Relationships: The Foundation for a Sustainable Future“ 69th OMEP International Conference Proceedings.
@article{article, author = {Licul, Nina}, year = {2017}, pages = {165-180}, keywords = {Emocionalni razvoj, Likovno izra\v{z}avanje, Poticanje kreativnosti, Pri\v{c}anje pri\v{c}a, Razvoj kreativnosti}, isbn = {978-953-57634-1-3}, title = {Poticanje likovne kreativnosti djece pred\v{s}kolske i rane \v{s}kolske dobi putem metode pri\v{c}anja pri\v{c}a}, keyword = {Emocionalni razvoj, Likovno izra\v{z}avanje, Poticanje kreativnosti, Pri\v{c}anje pri\v{c}a, Razvoj kreativnosti}, publisher = {OMEP Hrvatska}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Licul, Nina}, year = {2017}, pages = {165-180}, keywords = {Emotional development, Artistic expression, Stimulation of creativity, Storytelling, Creativity development}, isbn = {978-953-57634-1-3}, title = {Stimulation of art creativity in children of pre-school and early school age through storytelling method}, keyword = {Emotional development, Artistic expression, Stimulation of creativity, Storytelling, Creativity development}, publisher = {OMEP Hrvatska}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font