Pregled bibliografske jedinice broj: 882362
Generičke i područno-specifične kompetencije učitelja u suvremenoj nastavi Likovne kulture
Generičke i područno-specifične kompetencije učitelja u suvremenoj nastavi Likovne kulture // PEDAGOGIJA, OBRAZOVANJE I NASTAVA, Zbornik radova 3. međunarodne znanstvene konferencija / Hrvatić, Neven (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2016. str. 568-578 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 882362 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Generičke i područno-specifične kompetencije učitelja u suvremenoj
nastavi Likovne kulture
(Area-specific competences, contemporary teaching, generic compe-
tences, teacher competences, teaching outcomes)
Autori
Licul, Nina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
PEDAGOGIJA, OBRAZOVANJE I NASTAVA, Zbornik radova 3. međunarodne znanstvene konferencija
/ Hrvatić, Neven - Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2016, 568-578
ISBN
978-9958-16-086-8
Skup
3rd International Scientific Conference PEDAGOGY, EDUCATION AND INSTRUCTION
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 21.10.2016. - 22.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
generičke kompetencije, kompetencije učitelja, obrazovni ishodi, područno-specifične kompetencije, suvremena nastava
(Area-specific competences ; Contemporary teaching ; Generic competences ; Teacher competences ; Teaching outcomes)
Sažetak
Tijek razvoja suvremenog društva nameće potrebe za novim paradigmama u od- goju i obrazovanju. Sve više dolazi do usklađivanja odgojno obrazovnih vrijednosti između različitih zemalja. Provedene su reforme na visokoškolskim institucijama, koje regrutiraju buduće učitelje u novoj ulozi, u skladu s tehnološkim, društve- nim i psihološkim promjenama. Istovremeno, aktualizira se problem zadržavanja kulturnog identiteta u procesima globalizacije. Sukladno tome, i nastava Likovne kulture zahtjeva promjene u pristupu poučavanja. U radu su predstavljeni kom- petencijski modeli, na temelju kojih su izvedene potrebne kompetencije učitelja u suvremenoj nastavi Likovne kulture. Učitelj treba posjedovati opće (generič- ke) i područno specifične kompetencije svojstvene području likovne umjetnosti. Razvijanjem kompetencija ostvaruje se uspješan suvremeni pristup poučavanja likovne umjetnosti i omogućava se učenicima suvereno vladanje tradicionalnim i novim likovnim tehnologijama, sredstvima i načinima likovnog izražavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski