Pregled bibliografske jedinice broj: 882352
Smjernice za praćenje i vrednovanje likovno darovitih osnovnoškolaca
Smjernice za praćenje i vrednovanje likovno darovitih osnovnoškolaca // Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika / Zrilić, Smiljana (ur.).
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2016. str. 405-414 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 882352 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Smjernice za praćenje i vrednovanje likovno darovitih osnovnoškolaca
(Guidelines for monitoring and evaluation of artistically gifted primary-school students)
Autori
Licul, Nina ; Linardić, Letricija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika
/ Zrilić, Smiljana - Zadar : Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2016, 405-414
ISBN
978-953-331-135-7
Skup
Međunarodni znanstveno-stručni skup Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 25.02.2016. - 27.02.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
faktori kreativnosti ; faktori vrednovanja ; poticanje likovnog stvaralaštva ; poticanje razvoja darovitosti ; vrednovanje likovnih radova
(factors of creativity ; factors of evaluation ; encouragement of artwork creation ; encouragement of talents development ; evaluation of works of art)
Sažetak
Likovni istraživački atelijer darovitih osnovnoškolaca (LIADO), jedina je škola u Republici Hrvatskoj s verificiranim programom od 1992. godine. U školu se prema strogim kriterijima uključuju odabrani, potencijalno likovno daroviti učenici iz svih osnovnih škola u gradu Rijeci, koji na dodatnom testiranju ostvare najveći broj bodova iz različitih testova. Njihov se rad na različite načine prati tijekom četiri godine. Uočen je problem nedostatka strukturiranog i sustavnog praćenja i vrednovanja s ciljem prijenosa informacija o učeničkim postignućima među učiteljima likovne kulture. Stoga je potrebno istražiti specifičnosti likovnog stvaralaštva darovitih učenika u svrhu formiranja smjernica za praćenje i vrednovanje. Smjernice bi pomogle učiteljima pri harmoniziranju i poticanju svih čimbenika likovnog stvaralaštva darovitih učenika te vrednovanju likovnih radova. Takvo sustavno praćenje i vrednovanje pozitivno bi utjecalo na napredak u likovnom izražavanju učenika i u poticanju razvoja učeničkih potencijala. S obzirom da je darovitost višedimenzionalna kategorija, za sustavno praćenje i vrednovanje nužno je istražiti faktore kreativnosti i likovnosti kao i individualne sklonosti likovno darovitih učenika. U radu su predstavljeni mogući faktori koji će utjecati na formiranje smjernica za praćenje i vrednovanje darovitih učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski