Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 882352

Smjernice za praćenje i vrednovanje likovno darovitih osnovnoškolaca


Licul, Nina; Linardić, Letricija
Smjernice za praćenje i vrednovanje likovno darovitih osnovnoškolaca // Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika / Zrilić, Smiljana (ur.).
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2016. str. 405-414 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 882352 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Smjernice za praćenje i vrednovanje likovno darovitih osnovnoškolaca
(Guidelines for monitoring and evaluation of artistically gifted primary-school students)

Autori
Licul, Nina ; Linardić, Letricija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika / Zrilić, Smiljana - Zadar : Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2016, 405-414

ISBN
978-953-331-135-7

Skup
Međunarodni znanstveno-stručni skup Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 25.02.2016. - 27.02.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
faktori kreativnosti ; faktori vrednovanja ; poticanje likovnog stvaralaštva ; poticanje razvoja darovitosti ; vrednovanje likovnih radova
(factors of creativity ; factors of evaluation ; encouragement of artwork creation ; encouragement of talents development ; evaluation of works of art)

Sažetak
Likovni istraživački atelijer darovitih osnovnoškolaca (LIADO), jedina je škola u Republici Hrvatskoj s verificiranim programom od 1992. godine. U školu se prema strogim kriterijima uključuju odabrani, potencijalno likovno daroviti učenici iz svih osnovnih škola u gradu Rijeci, koji na dodatnom testiranju ostvare najveći broj bodova iz različitih testova. Njihov se rad na različite načine prati tijekom četiri godine. Uočen je problem nedostatka strukturiranog i sustavnog praćenja i vrednovanja s ciljem prijenosa informacija o učeničkim postignućima među učiteljima likovne kulture. Stoga je potrebno istražiti specifičnosti likovnog stvaralaštva darovitih učenika u svrhu formiranja smjernica za praćenje i vrednovanje. Smjernice bi pomogle učiteljima pri harmoniziranju i poticanju svih čimbenika likovnog stvaralaštva darovitih učenika te vrednovanju likovnih radova. Takvo sustavno praćenje i vrednovanje pozitivno bi utjecalo na napredak u likovnom izražavanju učenika i u poticanju razvoja učeničkih potencijala. S obzirom da je darovitost višedimenzionalna kategorija, za sustavno praćenje i vrednovanje nužno je istražiti faktore kreativnosti i likovnosti kao i individualne sklonosti likovno darovitih učenika. U radu su predstavljeni mogući faktori koji će utjecati na formiranje smjernica za praćenje i vrednovanje darovitih učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Letricija Linardić (autor)

Avatar Url Nina Licul (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Licul, Nina; Linardić, Letricija
Smjernice za praćenje i vrednovanje likovno darovitih osnovnoškolaca // Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika / Zrilić, Smiljana (ur.).
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2016. str. 405-414 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Licul, N. & Linardić, L. (2016) Smjernice za praćenje i vrednovanje likovno darovitih osnovnoškolaca. U: Zrilić, S. (ur.)Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika.
@article{article, author = {Licul, Nina and Linardi\'{c}, Letricija}, editor = {Zrili\'{c}, S.}, year = {2016}, pages = {405-414}, keywords = {faktori kreativnosti, faktori vrednovanja, poticanje likovnog stvarala\v{s}tva, poticanje razvoja darovitosti, vrednovanje likovnih radova}, isbn = {978-953-331-135-7}, title = {Smjernice za pra\'{c}enje i vrednovanje likovno darovitih osnovno\v{s}kolaca}, keyword = {faktori kreativnosti, faktori vrednovanja, poticanje likovnog stvarala\v{s}tva, poticanje razvoja darovitosti, vrednovanje likovnih radova}, publisher = {Odjel za izobrazbu u\v{c}itelja i odgojitelja pred\v{s}kolske djece Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Licul, Nina and Linardi\'{c}, Letricija}, editor = {Zrili\'{c}, S.}, year = {2016}, pages = {405-414}, keywords = {factors of creativity, factors of evaluation, encouragement of artwork creation, encouragement of talents development, evaluation of works of art}, isbn = {978-953-331-135-7}, title = {Guidelines for monitoring and evaluation of artistically gifted primary-school students}, keyword = {factors of creativity, factors of evaluation, encouragement of artwork creation, encouragement of talents development, evaluation of works of art}, publisher = {Odjel za izobrazbu u\v{c}itelja i odgojitelja pred\v{s}kolske djece Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font