Pregled bibliografske jedinice broj: 881992
Razvoj ljudskih potencijala kroz cjeloživotno učenje - stajališta studenata Veleučilišta Lavoslav Ružička u Vukovaru
Razvoj ljudskih potencijala kroz cjeloživotno učenje - stajališta studenata Veleučilišta Lavoslav Ružička u Vukovaru // KLJUČNE KOMPETENCIJE U OBRAZOVANJU ODRASLIH Zbornik radova 6. međunarodne konferencije o obrazovanju odraslih održane u Vodicama 3. i 4. listopada 2013. / Matijević, Milan ; Žiljak, T. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2014. str. 49-61 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 881992 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj ljudskih potencijala kroz cjeloživotno učenje - stajališta studenata Veleučilišta Lavoslav Ružička u Vukovaru
(HUMAN RESOURCES DEVELOPMENT THROUGH LIFELONG LEARNING - ATTITUDES OF STUDENTS OF UNIVERSITY OF APPLIED SCIENCES LAVOSLAV RUŽIČKA IN VUKOVAR)
Autori
Ivanković, Darija ; Romić, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
KLJUČNE KOMPETENCIJE U OBRAZOVANJU ODRASLIH Zbornik radova 6. međunarodne konferencije o obrazovanju odraslih održane u Vodicama 3. i 4. listopada 2013.
/ Matijević, Milan ; Žiljak, T. - Zagreb : Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2014, 49-61
ISBN
978-953-98811-4-4
Skup
KLJUČNE KOMPETENCIJE U OBRAZOVANJU ODRASLIH
Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 03.10.2013. - 04.10.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
cjeloživotno učenje, ljudski potencijali, zapošljivost, Memorandum o cjeloživotnom učenju, Strategija obrazovanja odraslih, Vukovarsko-srijemska županija
(lifelong learning, human resources, employability, Memorandum on lifelong learning, Strategy for adult education, Vukovar-Syrmia County, University of Applied Sciences Lavoslav Ružička in Vukova)
Sažetak
Ulaskom u Europsku uniju i društvo znanja, Hrvatska je definirala svoje nacionalne prioritete. U cilju jačanja ljudskih potencijala i gospodarstva općenito, obrazovanje i osposobljavanje prepoznati su kao temelji dugoročnog razvoja društva u cijelosti. U današnje vrijeme kada fond znanja vrtoglavo raste, a mnoge stare spoznaje brzo zastarijevaju, neodrživo je smatrati da se obrazovanje zaustavlja izlaskom iz srednje škole ili fakulteta. Obrazovanje se prolongira na čitav život pojedinca i pretpostavlja usvajanje cjeloživotnog učenja koje vodi prema rastu i osnaživanju ljudskog potencijala. Osim toga, cjeloživotno učenje, kao novi razvojni pravac u učenju i obrazovanju, nije rezervirano samo za područje formalnog obrazovanja, već svoju primjenu nalazi i u području zapošljavanja, ekonomskog napretka i socijalnog isključenja. U radu se polazi od hipoteze da studenti shvaćaju važnost usvajanja cjeloživotnog učenja kako bi ostali konkurentni cijeli svoj radni vijek i kako bi ostvarili ekonomsku sigurnost. Istraživanje je provedeno među redovnim i izvanrednim studentima Veleučilišta Lavoslava Ru- žičke u Vukovaru (N=200) sva tri stručna studija: Trgovine, Fizioterapije i Upravnog studija. Analiza rezultata je ohrabrujuća jer svjedoči o tome da mladi naraštaji, koji su temeljni društveni resurs, razumiju da usvajanje koncepta cjeloživotnog učenja bitno pridonosi razvoju mišljenja, učenja, stjecanja znanja, zapošljavanja i ekonomske sigurnosti tijekom cijelog radnog vijeka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru