Pregled bibliografske jedinice broj: 881956
Evaluacija muzejskih radionica za učenike razredne nastave u Pomorskom i povijesnom muzeju Primorsko-goranske županije
Evaluacija muzejskih radionica za učenike razredne nastave u Pomorskom i povijesnom muzeju Primorsko-goranske županije // 9. skup muzejskih pedagoga Hrvatske ns međunarodnim sudjelovanjem
Varaždin, Hrvatska, 2016. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 881956 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Evaluacija muzejskih radionica za učenike razredne nastave u Pomorskom i povijesnom muzeju Primorsko-goranske županije
(Evaluation of museum workshops in Rijeka)
Autori
Vlah, N., Rubeša, A.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
9. skup muzejskih pedagoga Hrvatske ns međunarodnim sudjelovanjem
/ - , 2016
Skup
9. skup muzejskih pedagoga Hrvatske ns međunarodnim sudjelovanjem Edukacija - izazovi i rješenja novoga doba Varaždin 28-30.9.2016.
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 28.09.2016. - 30.09.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
evaluacija, muzejske radionice, učenici, učitleji, roditelji
(evaluation, museum workshops, students, teachers, parents)
Sažetak
Cilj rada bio je iz različitih perspektiva empirijski evaluirati muzejske radionice u Pomorskom i povijesnom muzeju Primorsko- goranske županije za djecu razredne nastave. Sudjelovalo je 340 učenika, 25 voditelja radionica/studenata, 23 učitelja i 184 roditelja. Podaci su prikupljani i obrađivani kvantitativnim i kvalitativnim metodama. Učenici su vrlo pozitivno evaluirali istraživačku komponentu i vlastitu motiviranost, dok su aspekt primjene znanja evaluirali slabije, uglavnom nema razlika u spolu i dobi. Voditeljic su najviše procijenili zadovoljstvo organizacijom i vođenjem radionica strane muzeja dok slabije procjenjuju zadovoljstvo vlastitim provedenim metodama rada. Učiteljice su motiviranost učenika procijenile kao izrazito visoku te smatraju kako su učenici utvrdili i proširili prethodno znanje, ali i nešto novo naučili. Gotovo svi roditelj podržavaju ovaj oblik nastave i suradnju škole s muzejom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Povijest umjetnosti