Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 881956

Evaluacija muzejskih radionica za učenike razredne nastave u Pomorskom i povijesnom muzeju Primorsko-goranske županije


Vlah, N., Rubeša, A.
Evaluacija muzejskih radionica za učenike razredne nastave u Pomorskom i povijesnom muzeju Primorsko-goranske županije // 9. skup muzejskih pedagoga Hrvatske ns međunarodnim sudjelovanjem
Varaždin, Hrvatska, 2016. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 881956 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Evaluacija muzejskih radionica za učenike razredne nastave u Pomorskom i povijesnom muzeju Primorsko-goranske županije
(Evaluation of museum workshops in Rijeka)

Autori
Vlah, N., Rubeša, A.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
9. skup muzejskih pedagoga Hrvatske ns međunarodnim sudjelovanjem / - , 2016

Skup
9. skup muzejskih pedagoga Hrvatske ns međunarodnim sudjelovanjem Edukacija - izazovi i rješenja novoga doba Varaždin 28-30.9.2016.

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 28.09.2016. - 30.09.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
evaluacija, muzejske radionice, učenici, učitleji, roditelji
(evaluation, museum workshops, students, teachers, parents)

Sažetak
Cilj rada bio je iz različitih perspektiva empirijski evaluirati muzejske radionice u Pomorskom i povijesnom muzeju Primorsko- goranske županije za djecu razredne nastave. Sudjelovalo je 340 učenika, 25 voditelja radionica/studenata, 23 učitelja i 184 roditelja. Podaci su prikupljani i obrađivani kvantitativnim i kvalitativnim metodama. Učenici su vrlo pozitivno evaluirali istraživačku komponentu i vlastitu motiviranost, dok su aspekt primjene znanja evaluirali slabije, uglavnom nema razlika u spolu i dobi. Voditeljic su najviše procijenili zadovoljstvo organizacijom i vođenjem radionica strane muzeja dok slabije procjenjuju zadovoljstvo vlastitim provedenim metodama rada. Učiteljice su motiviranost učenika procijenile kao izrazito visoku te smatraju kako su učenici utvrdili i proširili prethodno znanje, ali i nešto novo naučili. Gotovo svi roditelj podržavaju ovaj oblik nastave i suradnju škole s muzejom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Povijest umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Nataša Vlah (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vlah, N., Rubeša, A.
Evaluacija muzejskih radionica za učenike razredne nastave u Pomorskom i povijesnom muzeju Primorsko-goranske županije // 9. skup muzejskih pedagoga Hrvatske ns međunarodnim sudjelovanjem
Varaždin, Hrvatska, 2016. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
Vlah, N., Rubeša, A. (2016) Evaluacija muzejskih radionica za učenike razredne nastave u Pomorskom i povijesnom muzeju Primorsko-goranske županije. U: 9. skup muzejskih pedagoga Hrvatske ns međunarodnim sudjelovanjem.
@article{article, year = {2016}, keywords = {evaluacija, muzejske radionice, u\v{c}enici, u\v{c}itleji, roditelji}, title = {Evaluacija muzejskih radionica za u\v{c}enike razredne nastave u Pomorskom i povijesnom muzeju Primorsko-goranske \v{z}upanije}, keyword = {evaluacija, muzejske radionice, u\v{c}enici, u\v{c}itleji, roditelji}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, year = {2016}, keywords = {evaluation, museum workshops, students, teachers, parents}, title = {Evaluation of museum workshops in Rijeka}, keyword = {evaluation, museum workshops, students, teachers, parents}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font