Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 881909

Zaključna razmatranja / Znanstvena monografija Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije


Kalin, Jana; Čepić, Renata
Zaključna razmatranja / Znanstvena monografija Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije // Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije / Kalin, Jana ; Čepić, Renata (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2017. str. 151-170


CROSBI ID: 881909 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zaključna razmatranja / Znanstvena monografija Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije
(Summary / Scientific monograph Professional Development of Teachers: Reputation, Personality and Transversal Competencies)

Autori
Kalin, Jana ; Čepić, Renata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije

Urednik/ci
Kalin, Jana ; Čepić, Renata

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Grad
Rijeka

Godina
2017

Raspon stranica
151-170

ISBN
978-953-7917-07-4

Ključne riječi
inkluzija, ličnost, odgoj i obrazovanje za održivi razvoj, profesionalni razvoj učitelja, samoregulacija, status
(teacher professsional development, personality, self-regulation, inclusion, education for sustainable development, status)

Sažetak
U Zaključnim razmatranjima znanstvene monografije Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije urednice sumiraju ključne nalaze istraživanja. Temeljem analize literature i empirijskih rezultata provedenoga međunarodnog istraživanja razmotrene su mogućnosti za unapređivanje profesionalnih kompetencija učitelja u navedenim područjima. Istraživanje je rezultiralo skupom provjerenih instrumenata koji mogu poslužiti kao dobro empirijsko uporište za daljnje praćenje ove problematike. Uz to, rezultati ovoga istraživanja omogućuju nove spoznaje u navedenim područjima i istodobno upućuju na teme koje zahtijevaju daljnja produbljena i proširena istraživanja, posebice kada se radi o nedovoljno istraženim kompleksnim odnosima između ličnosti učitelja, društvenoga statusa učitelja i osposobljenosti učitelja za profesionalno djelovanje u cilju razvoja učeničkih transverzalnih kompetencija. Dobiveni nalazi mogu biti korisni kao znanstvena osnova za osmišljavanje promjena i poboljšanje kontinuiranoga profesionalnog razvoja učitelja. Uz to očekuje se da dobiveni nalazi pridonesu promicanju kvalitete profesionalnog razvoja učitelja u suglasju sa suvremenim pristupima te povećanju svijesti znanstvene i stručne javnosti o važnosti daljnjih istraživanja u navedenim područjima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Renata Čepić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kalin, Jana; Čepić, Renata
Zaključna razmatranja / Znanstvena monografija Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije // Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije / Kalin, Jana ; Čepić, Renata (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2017. str. 151-170
Kalin, J. & Čepić, R. (2017) Zaključna razmatranja / Znanstvena monografija Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije. U: Kalin, J. & Čepić, R. (ur.) Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije. Rijeka, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, str. 151-170.
@inbook{inbook, author = {Kalin, Jana and \v{C}epi\'{c}, Renata}, year = {2017}, pages = {151-170}, keywords = {inkluzija, li\v{c}nost, odgoj i obrazovanje za odr\v{z}ivi razvoj, profesionalni razvoj u\v{c}itelja, samoregulacija, status}, isbn = {978-953-7917-07-4}, title = {Zaklju\v{c}na razmatranja / Znanstvena monografija Profesionalni razvoj u\v{c}itelja: status, li\v{c}nost i transverzalne kompetencije}, keyword = {inkluzija, li\v{c}nost, odgoj i obrazovanje za odr\v{z}ivi razvoj, profesionalni razvoj u\v{c}itelja, samoregulacija, status}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {Kalin, Jana and \v{C}epi\'{c}, Renata}, year = {2017}, pages = {151-170}, keywords = {teacher professsional development, personality, self-regulation, inclusion, education for sustainable development, status}, isbn = {978-953-7917-07-4}, title = {Summary / Scientific monograph Professional Development of Teachers: Reputation, Personality and Transversal Competencies}, keyword = {teacher professsional development, personality, self-regulation, inclusion, education for sustainable development, status}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font