Pregled bibliografske jedinice broj: 881909
Zaključna razmatranja / Znanstvena monografija Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije
Zaključna razmatranja / Znanstvena monografija Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije // Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije / Kalin, Jana ; Čepić, Renata (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2017. str. 151-170
CROSBI ID: 881909 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zaključna razmatranja / Znanstvena monografija Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije
(Summary / Scientific monograph Professional Development of Teachers: Reputation, Personality and Transversal Competencies)
Autori
Kalin, Jana ; Čepić, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije
Urednik/ci
Kalin, Jana ; Čepić, Renata
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2017
Raspon stranica
151-170
ISBN
978-953-7917-07-4
Ključne riječi
inkluzija, ličnost, odgoj i obrazovanje za održivi razvoj, profesionalni razvoj učitelja, samoregulacija, status
(teacher professsional development, personality, self-regulation, inclusion, education for sustainable development, status)
Sažetak
U Zaključnim razmatranjima znanstvene monografije Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije urednice sumiraju ključne nalaze istraživanja. Temeljem analize literature i empirijskih rezultata provedenoga međunarodnog istraživanja razmotrene su mogućnosti za unapređivanje profesionalnih kompetencija učitelja u navedenim područjima. Istraživanje je rezultiralo skupom provjerenih instrumenata koji mogu poslužiti kao dobro empirijsko uporište za daljnje praćenje ove problematike. Uz to, rezultati ovoga istraživanja omogućuju nove spoznaje u navedenim područjima i istodobno upućuju na teme koje zahtijevaju daljnja produbljena i proširena istraživanja, posebice kada se radi o nedovoljno istraženim kompleksnim odnosima između ličnosti učitelja, društvenoga statusa učitelja i osposobljenosti učitelja za profesionalno djelovanje u cilju razvoja učeničkih transverzalnih kompetencija. Dobiveni nalazi mogu biti korisni kao znanstvena osnova za osmišljavanje promjena i poboljšanje kontinuiranoga profesionalnog razvoja učitelja. Uz to očekuje se da dobiveni nalazi pridonesu promicanju kvalitete profesionalnog razvoja učitelja u suglasju sa suvremenim pristupima te povećanju svijesti znanstvene i stručne javnosti o važnosti daljnjih istraživanja u navedenim područjima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija