Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 881687

Učiteljska osposobljenost za izvedbu individualizirane nastave u inkuzivnim razredima


Skočić Mihić, Sanja
Učiteljska osposobljenost za izvedbu individualizirane nastave u inkuzivnim razredima // Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije / Čepić, Renata ; Kalin, Jana (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2017. str. 139-156


CROSBI ID: 881687 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učiteljska osposobljenost za izvedbu individualizirane nastave u inkuzivnim razredima
(Teachers' competence for individualized instruction in inclusive classrooms)

Autori
Skočić Mihić, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije

Urednik/ci
Čepić, Renata ; Kalin, Jana

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Grad
Rijeka

Godina
2017

Raspon stranica
139-156

ISBN
978-953-7917-07-4

Ključne riječi
osposobljenost učitelja, individualizirana nastava, individualizirani odgojno-obrazovni program, inkluzivno obrazovanje
(teachers' competencies, individualized instruction, IEP, inclusive education)

Sažetak
Inkluzivno obrazovanje globalni je deskriptor obrazovne politike u razvijenim zemljama svijeta s različitim nacionalnim obrazovnim politikama. Nalazi ove kroskulturne studije ukazuju na vrlo ujednačenu procjenu osposobljenosti učitelja za inkluzivno poučavanje, odnosno izradu, provedbu i vrednovanje IOOP-a, uz korištenje savjeta stručnih suradnika, primjenu individualiziranih postupaka u odnosu na sve učenike koji imaju posebne odgojno-obrazovne potrebe, suradnju i oblikovanje razrednog ozračja kroz jačanje socijalnih vještina svih učenika i pozitivnu razrednu disciplinu. Jedino se razlikuju u procjeni osposobljenosti za izradu IOOP-a, pri čemu se slovenski učitelji procjenjuju dobro, a hrvatski djelomično osposobljenima. Nadalje, dobivene su razlike u osposobljenosti u odnosu na radno mjesto u razrednoj ili predmetnoj nastavi. Hrvatski i slovenski učitelji razredne nastave procjenjuju se osposobljenijima za izvedbu individualizirane nastave. Hrvatski učitelji razredne nastave u inicijalnom obrazovanju stječu kompetencije za inkluzivno poučavanje, za razliku od učitelja u predmetnoj nastavi. Također, slovenske učiteljice procjenjuju se osposobljenijima u odnosu na učitelje, a razlike nisu dobivene na hrvatskom poduzorku učitelja. S obzirom na nedostatno inicijalno obrazovanje učitelja za inkluzivno poučavanje, trajni profesionalni razvoj ima ključnu važnost. Procijenjena osposobljenost hrvatskih i slovenskih učitelja za profesionalim djelovanjem povezana je s višom razinom osposobljenosti za izvedbu individualizirane nastave, pri čemu je povezanost značajnija na poduzorku hrvatskih učitelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Znanstvena monografija Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije nastala je u okviru istraživačkoga projekta 13. 10. 2. 2. 02 (2013–2016) Sveučilišta u Rijeci, Hrvatska.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Sanja Skočić Mihić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Skočić Mihić, Sanja
Učiteljska osposobljenost za izvedbu individualizirane nastave u inkuzivnim razredima // Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije / Čepić, Renata ; Kalin, Jana (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2017. str. 139-156
Skočić Mihić, S. (2017) Učiteljska osposobljenost za izvedbu individualizirane nastave u inkuzivnim razredima. U: Čepić, R. & Kalin, J. (ur.) Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije. Rijeka, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, str. 139-156.
@inbook{inbook, author = {Sko\v{c}i\'{c} Mihi\'{c}, Sanja}, year = {2017}, pages = {139-156}, keywords = {osposobljenost u\v{c}itelja, individualizirana nastava, individualizirani odgojno-obrazovni program, inkluzivno obrazovanje}, isbn = {978-953-7917-07-4}, title = {U\v{c}iteljska osposobljenost za izvedbu individualizirane nastave u inkuzivnim razredima}, keyword = {osposobljenost u\v{c}itelja, individualizirana nastava, individualizirani odgojno-obrazovni program, inkluzivno obrazovanje}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {Sko\v{c}i\'{c} Mihi\'{c}, Sanja}, year = {2017}, pages = {139-156}, keywords = {teachers' competencies, individualized instruction, IEP, inclusive education}, isbn = {978-953-7917-07-4}, title = {Teachers' competence for individualized instruction in inclusive classrooms}, keyword = {teachers' competencies, individualized instruction, IEP, inclusive education}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font