Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 881575

Pristupi vrednovanju u obrazovanju


Rajić, Višnja
Pristupi vrednovanju u obrazovanju // School for the Net generation / Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 256-276


CROSBI ID: 881575 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pristupi vrednovanju u obrazovanju
(Approaches to evaluation in education)

Autori
Rajić, Višnja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
School for the Net generation

Urednik/ci
Matijević, Milan

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2017

Raspon stranica
256-276

ISBN
978-953-8115-20-2

Ključne riječi
ocjenjivanje ; vrednovanje izvedbe ; vrednovanje postignuća, vrednovanje obrazovanja
(assessment, evaluation of performance ; evaluation of achievements ; evaluation of education)

Sažetak
Vrednovanje i ocjenjivanje učeničkih postignuća oduvijek je bilo neizostavan dio procesa u odgoju i obrazovanju. Uslijed rastućeg trenda donošenja odluka u obrazovanju na osnovu prikupljenih podataka, proces vrednovanja u obrazovanju nije se zadržao isključivo na vrednovanju učeničkih postignuća i izvedbe te obuhvaća: vrednovanje na razini sustava ; vrednovanje na razini škole i vrednovanje na razini učenika (Scheerens, 2001). Trendovi nadnacionalnih i nacionalnih pokušaja vrednovanja na razini sustava u svrhu njegova poboljšanja, ali i preuzimanja odgovornosti za njegovu kvalitetu i ishode, utječu na promjene u svakodnevnoj dokimološkoj praksi. U ovom radu analizirat će se vrednovanje na svim razinama, no posebna pažnja posvećena je vrednovanju na razini učenika i modelima vrednovanja koji vode do uspješnog vrednovanja ishoda učenja i njihova ocjenjivanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Višnja Rajić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rajić, Višnja
Pristupi vrednovanju u obrazovanju // School for the Net generation / Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 256-276
Rajić, V. (2017) Pristupi vrednovanju u obrazovanju. U: Matijević, M. (ur.) School for the Net generation. Zagreb, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 256-276.
@inbook{inbook, author = {Raji\'{c}, Vi\v{s}nja}, editor = {Matijevi\'{c}, M.}, year = {2017}, pages = {256-276}, keywords = {ocjenjivanje, vrednovanje izvedbe, vrednovanje postignu\'{c}a, vrednovanje obrazovanja}, isbn = {978-953-8115-20-2}, title = {Pristupi vrednovanju u obrazovanju}, keyword = {ocjenjivanje, vrednovanje izvedbe, vrednovanje postignu\'{c}a, vrednovanje obrazovanja}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Raji\'{c}, Vi\v{s}nja}, editor = {Matijevi\'{c}, M.}, year = {2017}, pages = {256-276}, keywords = {assessment, evaluation of performance, evaluation of achievements, evaluation of education}, isbn = {978-953-8115-20-2}, title = {Approaches to evaluation in education}, keyword = {assessment, evaluation of performance, evaluation of achievements, evaluation of education}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font