Pregled bibliografske jedinice broj: 881575
Pristupi vrednovanju u obrazovanju
Pristupi vrednovanju u obrazovanju // School for the Net generation / Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 256-276
CROSBI ID: 881575 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pristupi vrednovanju u obrazovanju
(Approaches to evaluation in education)
Autori
Rajić, Višnja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
School for the Net generation
Urednik/ci
Matijević, Milan
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2017
Raspon stranica
256-276
ISBN
978-953-8115-20-2
Ključne riječi
ocjenjivanje ; vrednovanje izvedbe ; vrednovanje postignuća, vrednovanje obrazovanja
(assessment, evaluation of performance ; evaluation of achievements ; evaluation of education)
Sažetak
Vrednovanje i ocjenjivanje učeničkih postignuća oduvijek je bilo neizostavan dio procesa u odgoju i obrazovanju. Uslijed rastućeg trenda donošenja odluka u obrazovanju na osnovu prikupljenih podataka, proces vrednovanja u obrazovanju nije se zadržao isključivo na vrednovanju učeničkih postignuća i izvedbe te obuhvaća: vrednovanje na razini sustava ; vrednovanje na razini škole i vrednovanje na razini učenika (Scheerens, 2001). Trendovi nadnacionalnih i nacionalnih pokušaja vrednovanja na razini sustava u svrhu njegova poboljšanja, ali i preuzimanja odgovornosti za njegovu kvalitetu i ishode, utječu na promjene u svakodnevnoj dokimološkoj praksi. U ovom radu analizirat će se vrednovanje na svim razinama, no posebna pažnja posvećena je vrednovanju na razini učenika i modelima vrednovanja koji vode do uspješnog vrednovanja ishoda učenja i njihova ocjenjivanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija