Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 881455

Uloga zborskoga pjevanja u kurikulumu suvremene škole


Radočaj-Jerković, Antoaneta
Uloga zborskoga pjevanja u kurikulumu suvremene škole, 2016., doktorska disertacija, Filozofski fakultet u Zagrebu, Zagreb


CROSBI ID: 881455 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga zborskoga pjevanja u kurikulumu suvremene škole
(The role of choral singing in the modern school curriculum)

Autori
Radočaj-Jerković, Antoaneta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Filozofski fakultet u Zagrebu

Mjesto
Zagreb

Datum
05.07

Godina
2016

Stranica
281

Mentor
Rojko, Pavel

Ključne riječi
kurikulum ; suvremena škola ; zborsko pjevanje ; glazbena kultura ; izvannastavne aktivnosti
(curriculum ; modern schools ; choir singing ; music education ; extra-curricular activities ;)

Sažetak
U doktorskom je radu istraženo zborsko pjevanje u odgojno-obrazovnom sustavu Republike Hrvatske. Na osnovi rezultata ponuđene su smjernice za kvalitetnije usklađivanje aktivnosti zborskoga pjevanja s općim ciljevima kurikuluma suvremene škole, interesima učenika i učitelja te nastojanjima stručnjaka za proširenjem umjetničkog utjecaja i djelovanja u području kreiranja kulture moderne škole. Utvrđeni su elementi koji utječu na ostvarenje uspjeha u zborskom pjevanju, pobuđuju zanimanje učenika te dovode do mogućega napretka. Znanstveni doprinos rada očituje se u utvrđivanju i definiranju višestrukosti uloga zborskoga pjevanju u kurikulumu suvremene škole u odnosu na usmjerenost prema potrebama učenika i škole. Teorijski dio rada razmatra pitanja teorija kurikuluma, kulture, umjetnosti, glazbene umjetnosti i zborskog pjevanja u školama. Ustanovljena je povijesna povezanost pjevanja kao individualne i skupne učeničke aktivnosti u školama s razvojem općeg glazbenog obrazovanja. Promjene u pristupu koje donosi predloženi pristup zborskom pjevanju u školama odnose se podjednako na aktivnosti učitelja i učenika, a obuhvaćaju: ravnopravno djelovanje na ostvarenju svih uloga zborskog pjevanja, kvalitetniji izbor nastavnih glazbenih sadržaja, proširenje kompetencija i permanentno obrazovanje učitelja, stvaranje i njegovanje partnerskih odnosa između nastavnika, učenika i roditelja, uključivanje učenika u proces kreiranja kurikuluma kao svojevrsnih sukreatora kurikuluma, poticanje aktivnog, suradničkog učenja među učenicima, razvijanje i afirmiranje cjelokupne učeničke ličnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Radočaj-Jerković, Antoaneta
Uloga zborskoga pjevanja u kurikulumu suvremene škole, 2016., doktorska disertacija, Filozofski fakultet u Zagrebu, Zagreb
Radočaj-Jerković, A. (2016) 'Uloga zborskoga pjevanja u kurikulumu suvremene škole', doktorska disertacija, Filozofski fakultet u Zagrebu, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Rado\v{c}aj-Jerkovi\'{c}, Antoaneta}, year = {2016}, pages = {281}, keywords = {kurikulum, suvremena \v{s}kola, zborsko pjevanje, glazbena kultura, izvannastavne aktivnosti}, title = {Uloga zborskoga pjevanja u kurikulumu suvremene \v{s}kole}, keyword = {kurikulum, suvremena \v{s}kola, zborsko pjevanje, glazbena kultura, izvannastavne aktivnosti}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Rado\v{c}aj-Jerkovi\'{c}, Antoaneta}, year = {2016}, pages = {281}, keywords = {curriculum, modern schools, choir singing, music education, extra-curricular activities, }, title = {The role of choral singing in the modern school curriculum}, keyword = {curriculum, modern schools, choir singing, music education, extra-curricular activities, }, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font