Pregled bibliografske jedinice broj: 88131
Specifičnosti rehabilitacije pacijenata s umjetnom pužnicom u školskom odjelu Poliklinike SUVAG
Specifičnosti rehabilitacije pacijenata s umjetnom pužnicom u školskom odjelu Poliklinike SUVAG // Četvrti znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem Istraživanja govora / Ivan Ivas; Elenmari Pletikos (ur.).
Zagreb: Odsjek za fonetiku Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2001. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 88131 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnosti rehabilitacije pacijenata s umjetnom pužnicom u školskom odjelu Poliklinike SUVAG
(Specific Quality of Rehabilitation of Patients with Cochlear Implant in the School of the SUVAG Polyclinic)
Autori
Crnković, Višnja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Četvrti znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem Istraživanja govora
/ Ivan Ivas; Elenmari Pletikos - Zagreb : Odsjek za fonetiku Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2001
Skup
Četvrti znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem Istraživanja govora
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.12.2001. - 08.12.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Sažetak
Prije ugradnje umjetne pužnice potrebno je provesti niz prijeoperacijskih postupaka osnovanih na unaprijed sastavljenom protokolu. U te postupke ulazi i mišljenje audiorehabilitatora o rehabilitacijskom napretku pacijenta. U školskom odjelu Poliklinike SUVAG trenutačno se na rehabilitaciji nalazi 19 pacijenata s ugrađenom umjetnom pužnicom. U sedmero djece umjetna je pužnica ugrađena u škoslkoj dobi, a jedna je pacijentica odrasla osoba. Niti u jednom od tih slučajeva nije prije operacije traženo mišljenje audiorehabilitatora, a jedna je pacijentica došla u odjel bez ikakve prijeoperacijske rehabilitacije. Pacijenti su velikoga kronološkog raspona i vrlo različitog slušnog i govornog statusa. Obvezni su slijediti nastavu u razredima koji odgovaraju njihovoj dobi i intelektualnom statusu, pa se tako neki nalaze u razredima slušno oštećenih učenika, a drugi u razredima učenika s govorno-jezičnim teškoćama. Takva situacija zahtijeva specifičan oblik i program rehabilitacijskih postupaka i o tome će se govoriti u izlaganju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Temeljne medicinske znanosti