Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 880872

Manipulacijske strategije u kataloškoj prodaji kozmetičkih proizvoda


Stolac, Diana
Manipulacijske strategije u kataloškoj prodaji kozmetičkih proizvoda // JEZIK KAO PREDMET PROUČAVANJA I JEZIK KAO PREDMET POUČAVANJA / Stolac, Diana ; Vlastelić, Anastazija (ur.).
Zagreb: Srednja Europa, 2017. str. 389-401 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 880872 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Manipulacijske strategije u kataloškoj prodaji kozmetičkih proizvoda
(Manipulation strategy in the catalog / mail order selling of cosmetic products)

Autori
Stolac, Diana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
JEZIK KAO PREDMET PROUČAVANJA I JEZIK KAO PREDMET POUČAVANJA / Stolac, Diana ; Vlastelić, Anastazija - Zagreb : Srednja Europa, 2017, 389-401

ISBN
9789537963583

Skup
JEZIK KAO PREDMET PROUČAVANJA I JEZIK KAO PREDMET POUČAVANJA

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 12.05.2016. - 14.05.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
reklame, katalozi, manipulacija
(advertisment, catalogues, manipulation)

Sažetak
Kataloška prodaja vrsta je izravne prodaje proizvoda u kojoj su informacije o proizvodu objavljene u katalogu. To je vrsta maloprodaje izvan poslovnice. Svjetski proizvođači i organizatori kataloške prodaje započeli su nuditi svoje proizvode ovakvim načinom prodaje još na kraju 19. stoljeća (npr. prvi Avonov katalog objavljen je 1887. godine). Na hrvatskom su tržištu prisutni posljednjih dvadesetak godina. Korpus za analizu katalozi su za prodaju kozmetike. Radi se o proizvodima koji su dostupni isključivo u kataloškoj prodaji, a ne u trgovinama. Analiziraju se nejezične i jezične strategije. Između nejezičnih strategija komentiraju se: smještanje unutar kataloga, povoljne cijene za izdvojene proizvode, dobivanje dara za kupljeni proizvod, vezane kupovine unutar kataloga, vezane kupovine dvaju i više ciklusa prodaje, uključivanje poznatoga lica u reklamiranje proizvoda i dr. Između jezičnih strategija komentiraju se: sintagme raznih konstrukcija, atributi, strane riječi, imperativi, pitanja te uporaba drugih jezičnih sredstava. Manipulacija se iščitava i iz jezičnih i iz nejezičnih sredstava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija

Napomena
Rad je rezultat istraživanja na znanstvenom projektu Vega 1/0179/15 Manipulačno-komunikačné koncepcie v persuazívnych slovenských a chorvátskych mediálnych diskurzoch i na znanstvenoj potpori Sveučilišta u Rijeci br. 13.04.1.2.03.



POVEZANOST RADA


Projekti:
13.04.1.2.03.

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Diana Stolac (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Stolac, Diana
Manipulacijske strategije u kataloškoj prodaji kozmetičkih proizvoda // JEZIK KAO PREDMET PROUČAVANJA I JEZIK KAO PREDMET POUČAVANJA / Stolac, Diana ; Vlastelić, Anastazija (ur.).
Zagreb: Srednja Europa, 2017. str. 389-401 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Stolac, D. (2017) Manipulacijske strategije u kataloškoj prodaji kozmetičkih proizvoda. U: Stolac, D. & Vlastelić, A. (ur.)JEZIK KAO PREDMET PROUČAVANJA I JEZIK KAO PREDMET POUČAVANJA.
@article{article, author = {Stolac, Diana}, year = {2017}, pages = {389-401}, keywords = {reklame, katalozi, manipulacija}, isbn = {9789537963583}, title = {Manipulacijske strategije u katalo\v{s}koj prodaji kozmeti\v{c}kih proizvoda}, keyword = {reklame, katalozi, manipulacija}, publisher = {Srednja Europa}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Stolac, Diana}, year = {2017}, pages = {389-401}, keywords = {advertisment, catalogues, manipulation}, isbn = {9789537963583}, title = {Manipulation strategy in the catalog / mail order selling of cosmetic products}, keyword = {advertisment, catalogues, manipulation}, publisher = {Srednja Europa}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font