Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 880806

Analiza sadržaja za predškolsku dob na mobilnim platformama


Musić, Diana
Analiza sadržaja za predškolsku dob na mobilnim platformama, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski Fakultet, Osijek


CROSBI ID: 880806 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza sadržaja za predškolsku dob na mobilnim platformama
(Content analysis for preschool children on mobile platforms)

Autori
Musić, Diana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski Fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
05.09

Godina
2011

Stranica
21

Mentor
Velagić, Zoran

Neposredni voditelj
Jakopec, Tomislav

Ključne riječi
igra, medijski odgoj, mobilne platforme, edukativne aplikacije, igrovne aplikacije
(Game, media education, mobile platforms, educational applications, gaming applications)

Sažetak
Igra je intelektualna i cjeloživotna aktivnost. Tradicionalna igra ima svoje karakteristike, osnovne sastavnice i svoje funkcije. Igrovna aktivnost zauzima najveći dio dana predškolskog djeteta. Kroz igru ono uči, razvija kognitivne, senzorne, motoričke sposobnosti, dijete se razvija kao socijalno biće svjesno sebe i svoje okoline. Prisutnost medija u današnjem društvu nezaobilazno utječe na sve ljude, pa tako i na one najmlađe. Uslijed toga prepoznata je važnost odgoja za medije i odgoja i obrazovanja uz pomoć medija kao pretpostavka za poticanje cjeloživotnog učenja pojedinca. Pod medijskim odgojem podrazumijeva se poznavanje fotografije, filma, televizije, komunikacijske tehnologije, uključujući računala, a danas sve više i mobilne uređaje i mobilne platforme. Primjena informacijskih i komunikacijskih tehnologija omogućuje i neograničen pristup informacijama, pospješuje time učenje i e-učenje koje je prihvaćeno kao alternativa tradicionalnom učenju. Edukatori i istraživači koji se bave teorijama učenja u ranom djetinjstvu napominju važnost djetetovog aktivnog korištenja tehnologije i to prilikom pisanja, crtanja, igranja i uopće korištenja tehnologije iz njegove okoline. Isto tako zaključuju da djeca koja koriste računala pokazuju veći napredak u inteligenciji, strukturi znanja i rješavanju problema od onih koji ih ne koriste. Mobilni uređaji nove generacije, takozvani 'pametni telefoni', osim za komunikaciju, koriste se i kao svojevrsna računala pa tako omogućuju između ostalog surfanje internetom, slušanje glazbe, gledanje videa, igranje igara. Takvi uređaji postaju svakodnevica u životu predškolskog djeteta i pobuđuju u njemu interes. Interes za aktivnošću s mobilnim uređajem kod djeteta može biti ispunjena jer danas postoje brojne aplikacije za djecu na mobilnim platformama. Igrovne aktivnosti, funkcija igre i sastavnice igre na mobilnim platformama pokazuju mnoge poveznice s igrama u tradicionalnom smislu. Na odraslima je da budu vodiči i suradnici djeci, odaberu najprikladnije igre za njih i zajedno uče kroz zabavu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zoran Velagić (mentor)

Avatar Url Tomislav Jakopec (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Musić, Diana
Analiza sadržaja za predškolsku dob na mobilnim platformama, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski Fakultet, Osijek
Musić, D. (2011) 'Analiza sadržaja za predškolsku dob na mobilnim platformama', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski Fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Musi\'{c}, Diana}, year = {2011}, pages = {21}, keywords = {igra, medijski odgoj, mobilne platforme, edukativne aplikacije, igrovne aplikacije}, title = {Analiza sadr\v{z}aja za pred\v{s}kolsku dob na mobilnim platformama}, keyword = {igra, medijski odgoj, mobilne platforme, edukativne aplikacije, igrovne aplikacije}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Musi\'{c}, Diana}, year = {2011}, pages = {21}, keywords = {Game, media education, mobile platforms, educational applications, gaming applications}, title = {Content analysis for preschool children on mobile platforms}, keyword = {Game, media education, mobile platforms, educational applications, gaming applications}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font