Pregled bibliografske jedinice broj: 880695
Racionalni brojevi
Racionalni brojevi, 2012., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 880695 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Racionalni brojevi
(Rational numbers)
Autori
Veček, Zrinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
01.09
Godina
2012
Stranica
37
Mentor
Juričić Devčić, Marija
Ključne riječi
skup brojeva, razlomak, decimalni brojevi, racionalni brojevi, uspoređivanje
(set of numbers, fraction, decimal numbers, rational numbers, comparing)
Sažetak
Učenje matematike potiče intelektualni, duhovni i društveni razvoj učenika. Cilj učenja matematike je usvajanje temeljnih znanja koja su potrebna za bolje razumijevanje prirodnih zakonitosti te razvoj sposobnosti snalaženja u rješavanju različitih životnih problema. Matematika razvija logičko zaključivanje, maštu i stvaralačko mišljenje. Također razvija osjećaj za red, a učenicima pomaže u stvaranju navika kao što su točnost, urednost i sistematičnost, koje su korisne i potrebne u svakodnevnom životu. Učenje i vježbanje matematike može povećati sposobnost koncentracije i upornosti te jasnog, preciznog i sažetog izlaganja. Matematika je prisutna u svakodnevnom životu ljudi, u školi, na radnom mjestu i neophodna je u svijetu u kojem živimo. Pojam broja jedan je od osnovnih pojmova matematike. Brojevi su svugdje oko nas. Prvo se upoznajemo s prirodnim brojevima, a zatim se susrećemo i s drugim skupovima brojeva: razlomcima, decimalnim i cijelim brojevima... Skup racionalnih brojeva objedinjuje sve navedene brojeve i svojstva koja vrijede u njima u jedan novi skup brojeva koji je bitna osnova za daljnje učenje matematike. Zbog toga je osobito važno da učenici u osnovnoj školi steknu osnovna znanja o skupu racionalnih brojeva, o svojstvima koja vrijede za računske operacije u njemu, o primjeni u svakodnevnom životu i važnosti za buduće školovanje i život.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija