Pregled bibliografske jedinice broj: 880647
U potrazi za inovacijama: medijacijska uloga orijentacije učenju u odnosu odrednica poduzetničke klime i proizvodno-uslužnih inovacija
U potrazi za inovacijama: medijacijska uloga orijentacije učenju u odnosu odrednica poduzetničke klime i proizvodno-uslužnih inovacija // Poslovna izvrsnost, 11 (2017), 1; 9-36 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 880647 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
U potrazi za inovacijama: medijacijska uloga
orijentacije učenju u odnosu odrednica
poduzetničke klime i proizvodno-uslužnih inovacija
(In pursuit of innovation: Entrepreneurial climate
facets, product – service innovation and the
mediating role of learning orientation)
Autori
Srhoj, Stjepan ; Batarelo Kokić, Ivana ; Krišto, Tomislav
Izvornik
Poslovna izvrsnost (1846-3355) 11
(2017), 1;
9-36
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
poduzetnička klima ; orijentacija učenju ; organizacijska kultura ; inovacije ; strukturalno modeliranje
(entrepreneurial climate ; learning orientation ; organizational culture ; innovation ; structural equation modeling.)
Sažetak
Rastuća literatura u organizacijskoj psihologiji predlaže kultiviranje poduzetničke klime kao važan čimbenik kontinuiranih inovacija u organizacijama. Odrednice poduzetničke klime koje plijene pažnju istraživača u posljednjih deset godina obuhvaćaju potporu menadžmenta, autonomiju u poslovanju, nagrađivanje poduzetničkih inicijativa i dostupnost vremena za poduzetničke aktivnosti, pri čemu članak predlaže da odrednice poduzetničke klime utječu na proizvodno-uslužne inovacije u poduzećima. Štoviše, članak suprotstavlja organizacijsku klimu i kulturu te testira medijatornu ulogu orijentacije učenju, kao dijela organizacijske kulture, u odnosu odrednica poduzetničke klime i proizvodno-uslužnih inovacija. Originalnost istraživanja predstavlja model, koji u ovom obliku nije testiran od strane šire akademske zajednice. Istraživanje je provedeno na uzorku 115 srednjih i velikih poduzeća u Republici Hrvatskoj. Rezultati upućuju na potrebu za promjenom paradigme poduzeća prema orijentaciji učenju, odnosno na potrebu za usklađivanjem vidljivih praksi i procedura sa sustavom vrijednosti za učenje, kako bi se iskoristio potencijal odrednica poduzetničke klime u poticanju proizvodno-uslužnih inovacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ABI/INFORM
- CAB Abstracts
- EconLit
- EBSCO
- ProQuet
- Journal of Economic LIterature (JEL)