Pregled bibliografske jedinice broj: 880645
Odnos kalibracije postignuća sa samoefikasnosti i doživljenim emocijama tijekom ispitne situacije
Odnos kalibracije postignuća sa samoefikasnosti i doživljenim emocijama tijekom ispitne situacije // Sažeci priopćenja - 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2015. str. 249-249 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 880645 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnos kalibracije postignuća sa samoefikasnosti i doživljenim emocijama tijekom ispitne situacije
(Relationship between achievement calibration accuracy, self-efficacy and test related emotions)
Autori
Ivanov, Lozena ; Sorić, Izabela ; Marinović, Luka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Sažeci priopćenja - 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa
/ - Zagreb : Sveučilište u Zagrebu, 2015, 249-249
Skup
22. Dani Ramira i Zorana Bujasa
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.04.2015. - 18.04.2015
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kalibracija, samoefikasnost ispitne emocije
(calibration, self-efficacy, test related emotions)
Sažetak
Cilj istraživanja bio je provjeriti odnos točnosti i smjera procjene postignuća studenata s njihovim stvarnim postignućem, samoefikasnosti i doživljenim emocijama u ispitnim situacijama. Studenti koji točnije procjenjuju svoje postignuće imaju višu samoefikasnost i doživljavaju više pozitivnih emocija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru