Pregled bibliografske jedinice broj: 880309
Školski pedagog i stručno usavršavanje nastavnika u osnovnoj školi i srednjem usmjerenom obrazovanju
Školski pedagog i stručno usavršavanje nastavnika u osnovnoj školi i srednjem usmjerenom obrazovanju, 1987., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet - Pedagogijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 880309 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Školski pedagog i stručno usavršavanje nastavnika u osnovnoj školi i srednjem usmjerenom obrazovanju
(School pedagogue and professional development of teachers in elementary and secondary education)
Autori
Vedrana, Marić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet - Pedagogijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
24.09
Godina
1987
Stranica
77
Mentor
Silov, Mile
Ključne riječi
školski pedagog ; stručno usavršavanje učitelja ; osnovna škola ; srednja škola ; razvojno-pedagoška služba
(school pedagogue ; professional training of teachers ; elementary school ; high school ; developmental pedagogical service)
Sažetak
Poglavlja u diplomskom radu: Uvodni dio I. dio ... Društveno i pedagoško značenje permanentnog usavršavanja odgajatelja, nastavnika, stručnih suradnika i suradnika u odgojno-obrazovnom procesu II. dio ... Razvojno-pedagoška služba: 1. Problem terminologije ; 2. Tko čini razvojno-pedagošku službu ; 3. Plan i program rada razvojno-pedagoške službe ; Uloga razvojno-pedagoške službe u stručnom usavršavanju nastavnika ; 5. Uloga školskog pedagoga u stručnom usavršavanju nastavnika III. dio...Školski pedagog i permanentno stručno usavršavanje nastavnika IV. dio...Sadržaj, oblici i forme stručnog usavršavanja V. dio...Pregled metodologije rada u istraživanju uloge školskog pedagoga na području stručnog usavršavanja nastavnika u radnim organizacijama odgoja i obrazovanja VI. dio... Analiza činjenica empirijskog istraživanja Zaključak ; Prilozi ; Literatura. Posebna vrijednost diplomskog rada je provedeno empirijsko istraživanje o ulozi i zadacima školskog pedagoga na području stručnog usavršavanja nastavnika. Uzorak istraživanja: 50 nastavnika, 6 školskih pedagoga, 3 školska psihologa, 3 defektologa, 4 ravnatelja škola i 5 prosvjetnih savjetnika u Splitu. Istraživanje je provedeno u osnovnim školama i srednjim školama u Trogiru, Kaštelima, Splitu i Omišu u školskoj godini 1986/87. u mjesecu ožujku i travnju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija