Pregled bibliografske jedinice broj: 880297
Oblici suradnje učenika i pedagoga u osnovnoj školi
Oblici suradnje učenika i pedagoga u osnovnoj školi, 1989., diplomski rad, Filozofski fakultet - Pedagogijske znanosti, Zagreb
CROSBI ID: 880297 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oblici suradnje učenika i pedagoga u osnovnoj školi
(Forms of cooperation between pupils and pedagogues in elementary school)
Autori
Milanović, Tatjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski fakultet - Pedagogijske znanosti
Mjesto
Zagreb
Datum
28.02
Godina
1989
Stranica
83
Mentor
Silov, Mile
Ključne riječi
osnovna škola ; školski pedagog ; razvojno-pedagoška služba ; učenik ; oblici suradnje
(elementary school ; school pedagogue ; developmental pedagogical service ; disciple ; forms of cooperation)
Sažetak
Suradnja s učenicima je važno područje rada školskog pedagoga u osnovnoj školi. Autorica je odabranu temu istraživala teorijskim i empirijskim pristupom. Navodimo poglavlja u diplomskom radu: 1. Uvod ; 2. Terminološka objašnjenja ; 3. Postanak škole kao ustanove i položaj učenika u školi ; 4. Razvojno-pedagoška služba i njeni zadaci ; 5. Neki aspekti i oblici suradnje učenika i pedagoga u osnovnoj školi ; 6. Metodologija istraživanja ; metodološke napomene ; 7. Suradnja učenika i pedagoga u gradskim i seoskim školama ; 8. Zaključna razmatranja ; 9. Literatura i 10. Prilozi. Autorica je provela empirijsko istraživanje s glavnim ciljem: "utvrditi sadržaj i kvalitetu suradnje učenika i pedagoga u osnovnim školama gradske i seoske sredine, te koje oblike suradnje koriste pedagozi u gradskoj, a koje pedagozi u seoskoj sredini" (str. 42). Uzorak: 104 učenika gradske i seoske sredine (2 osnovne škole u Zagrebu i njihovi pedagozi ; 2 seoske škole - Okučani i Žabno i njihovi pedagozi). Instrument istraživanja: anketni upitnik (za učenike) i protokol intervjua (za školske pedagoge).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija