Pregled bibliografske jedinice broj: 880272
Europska dimenzija u obrazovanju: izazov za školske pedagoge?
Europska dimenzija u obrazovanju: izazov za školske pedagoge? // Pedagogijska istraživanja, 11 (2014), 2; 95-104 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 880272 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Europska dimenzija u obrazovanju: izazov za
školske pedagoge?
(The European dimension in education: a challenge
for educational specialists)
Autori
Turk, Marko ; Ledić, Jasminka
Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 11
(2014), 2;
95-104
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
europska dimenzija u obrazovanju ; školski pedagozi ; kompetencije europske dimenzije u obrazovanju
(European dimension in education ; educational specialist ; competencies of the European dimension in education)
Sažetak
Rasprave i istraživanja o europskoj dimenziji u obrazovanju godinama zauzimaju prostor u europskoj obra- zovnoj politici te znanstvenom i stručnom prostoru, dok je u hrvatskom okruženju interes za navedenu temu znatno slabiji. Također, tema nije bila dovedena u vezu s radom školskih pedagoga kao što nije otvarano pitanje kompetencija za implementaciju ovoga koncepta u njihov svakodnevni rad. Temeljem rezultata nacionalnog istraživanja o kompetencijama školskih pedagoga, koje su uključivale i kompetencije europske dimenzije, u radu će biti izneseni rezultati istraživanja te prijedlozi i preporuke za implementaciju sadržaja ovoga koncepta u visokoškolsko obrazovanje i stručno usavršavanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts