Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 880207

Školski pedagog i humanizacija odnosa među spolovima


Marcinjaš, Rosana
Školski pedagog i humanizacija odnosa među spolovima, 1986., diplomski rad, Filozofski fakultet - Pedagogijske znanosti, Zagreb


CROSBI ID: 880207 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Školski pedagog i humanizacija odnosa među spolovima
(School pedagogue and the humanization of gender relations)

Autori
Marcinjaš, Rosana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Filozofski fakultet - Pedagogijske znanosti

Mjesto
Zagreb

Datum
Podatak o recenziji nije dostupan

Godina
1986

Stranica
93

Mentor
Silov, Mile

Ključne riječi
osnovna škola ; stručni suradnici ; školski pedagog ; spolni odgoj ; humanizacija odnosa među spolovima
(elementary school ; expert associates ; school pedagogue ; sex education ; humanization of gender relations)

Sažetak
Školski pedagog je jedan od stručnih suradnika, dakle specijaliziranih stručnjaka koji djeluju timski u školskoj savjetodavnoj službi (naziv u nas: razvojno-pedagoškoj službi). U programu rada pedagoga škole trebaju svoje mjesto imati i teme o humanizaciji odnosa među spolovima. U svijetu dominira naziv spolni odgoj. U namjeri da se izbjegnu krajnosti shvaćanja spolnog odgoja, u nas je uveden opširan naziv: humanizacija odnosa među spolovima, kao opći pojam za cjelovito upoznavanje sadržaja, oblika, metoda i tehnologije u namjeri da se razvijaju humani odnosi među spolovima. Interdisciplinarni pristup je osnovni uvjet za pravilno shvaćanje humanizacije odnosa među spolovima. Poglavlja u diplomskom radu: 1. Uvod ; 2. Humanizacija odnosa među spolovima - kao dio šire društvene problematike ; 3. Pedagoški aspekt humanizacije odnosa među spolovima ; 4. Napomene o nekim problemima u radu školskog pedagoga ; 5. Mogućnosti odgojnog djelovanja školskog pedagoga u području humanizacije odnosa među spolovima ; 6. Empirijski pristup istraživanju ; 7. Zaključci ; 8. Literatura i 9. Prilozi. Posebna vrijednost rada je empirijsko istraživanje na uzorku od 23 školska pedagoga zagrebačke regije. Tema istraživanja: Uloga i zadaci školskih pedagoga na području humanizacije odnosa među spolovima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mile Silov (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marcinjaš, Rosana
Školski pedagog i humanizacija odnosa među spolovima, 1986., diplomski rad, Filozofski fakultet - Pedagogijske znanosti, Zagreb
Marcinjaš, R. (1986) 'Školski pedagog i humanizacija odnosa među spolovima', diplomski rad, Filozofski fakultet - Pedagogijske znanosti, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Marcinja\v{s}, Rosana}, year = {1986}, pages = {93}, keywords = {osnovna \v{s}kola, stru\v{c}ni suradnici, \v{s}kolski pedagog, spolni odgoj, humanizacija odnosa me\dju spolovima}, title = {\v{S}kolski pedagog i humanizacija odnosa me\dju spolovima}, keyword = {osnovna \v{s}kola, stru\v{c}ni suradnici, \v{s}kolski pedagog, spolni odgoj, humanizacija odnosa me\dju spolovima}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Marcinja\v{s}, Rosana}, year = {1986}, pages = {93}, keywords = {elementary school, expert associates, school pedagogue, sex education, humanization of gender relations}, title = {School pedagogue and the humanization of gender relations}, keyword = {elementary school, expert associates, school pedagogue, sex education, humanization of gender relations}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font