Pregled bibliografske jedinice broj: 87960
Uloga marketing informacijskog sustava pri razvoju novih bankovnih usluga
Uloga marketing informacijskog sustava pri razvoju novih bankovnih usluga // "Informacijski sustavi" IS' 96 / Aurer, Boris, Hunjak, Tihomir (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 1996. str. 149 - 159 (poster, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 87960 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga marketing informacijskog sustava pri razvoju novih bankovnih usluga
(The role of marketing information system for development of new banking services)
Autori
Franjić, Zoran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
"Informacijski sustavi" IS' 96
/ Aurer, Boris, Hunjak, Tihomir - Varaždin : Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 1996, 149 - 159
Skup
"INFORMACIJSKI SUSTAVI" IS '96
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 25.09.1996. - 27.09.1996
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
informacije; marketing; banka; usluge
(information;marketing; bank; services)
Sažetak
Tranzicijsko razdoblje u hrvatskoj je između ostalog i vrijeme dereguliranja i izlaska hrvatskog bankartstva na slobodno tržište bankovnih usluga. Na takvim tržištima najvrednija roba je dobra informacija. Uloga informacijskog sustava, osobito marketing informacijskog sustava je od životne važnosti za banku. Banka nudi usluge sa svim njihovim posebnostima što uključuje posebnosti u pristupu marketing informacijskom sustavu. Klasične bankovne usluge postaju nedovoljne za uspješno tržišno diferenciranje i privlačenje bankovne klijentele. Stoga pri zauzimanju bolje pozicije na tržištu treba kreirati i razvijati nove usluge kojima će se banka izdiferencirati eventualno sve do pozicije lidera. Za kreiranje novih usluga potrebne su informacije do kojih se dolazi marketing info sustavom.
Izvorni jezik
Engleski